Gå til innhold

Hvor ofte skifte ut bil?


Gjest nyyyyt

Anbefalte innlegg

Har nå en bil på 12 år, og synest det er på tide å bytte den ut, synest alle andre har så nye fine biler.

Hva er egentlig vanlig for andre, er det vanlig å kjøre rundt i biler på over 12 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første bil var 22 år, min nåværende er 10 år og jeg har ingen planer om å bytte den ut med det første. Tvert om er planen at den skal holde i 7-8-9 år til før den byttes ut med en splitter ny en. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Det spørs vel helt hvor høyt en prioriterer nyere bil.

Mange bytter bil hvert tredje år. Selv kjører jeg en 11 år gammel bil som jeg gjerne vil bytte ut snart - men da neppe i en helt ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører en 13 år gammel stasjonsvogn, som vi kommer til å beholde til den slutter å virke :o) Og da kjøper vi neppe nytt, men sikkert noe som er 3 - 6 år gammelt tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt vår bil i ni år og er kjempefornøyd med den, så når valget sto mellom å bytte ut kjøkkenet eller bilen, så ble vi enige om å ta kjøkkenet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

vi skiftet ut en caravelle 2001 modell i januar med en 2001 bmw 525. Grunnen til at vi skiftet ut caravellen var at den hadde gått over 500 000. Nybilen har bare gått

150 000 så vi regner med å ha den iallefall en to- tre år til. Skjønt han far sikler fælt på en nyere bil så vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest honnicorn

vi skiftet ut en toyota 1995 modell i februar i år, som vi kjøpte i 2004 (5 år siden) med en bmw 520 d 2001 mod. før det hadde vi bilene i 5-8 år. bilforhandleren sa at vi skiftet ikke for ofte, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en 11 år gammel Passat Stv som jeg byttet ut i en 4 år gammel BMW 525 stv for snart 1 år siden. Den hadde bare gått 58 000km, så jeg tror den kan holde en stund. Uansett var det en utrolig mye bedre bil, både med hensyn til kjøreegenskap og ytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er en -91 modell. Altså 18 år. Men den er såååå fin, så jeg har ikke lyst til å bytte den ut.

(Men vi har planer om å gjøre det til neste år.... Må bare finne noe jeg liker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...