Gå til innhold

testiklene forsvinner inn


Gjest ErikViking

Anbefalte innlegg

Gjest ErikViking

Hei

Jeg lurer på om det er noe rart,for hvær gang jeg får utløsning så har testiklene en tendens til og forsvinne inn.

Dette er ekkelt og så jeg hart lagt til meg en vane så jeg slipper det ubehaget.

Hilsen ErikViking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Du bør få sjekket deg om du har litt vide åpninger i ytre del av lyskekanalen. Det er dit testiklene kan smette opp og gi ubehag.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

B.Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ErikViking

Du bør få sjekket deg om du har litt vide åpninger i ytre del av lyskekanalen. Det er dit testiklene kan smette opp og gi ubehag.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

B.Grünfeld

lege/psykiater

Hei Berthol

Jeg spurte her på internet pga at jeg er for sjenert til og gå til legen.Har ikke vært oss legen siden jeg ble født.

Så derfor er et besøk oss legen helt uaktuelt.

PS ! Jeg er nå 35år.

Hilsen ErikViking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Hei Berthol

Jeg spurte her på internet pga at jeg er for sjenert til og gå til legen.Har ikke vært oss legen siden jeg ble født.

Så derfor er et besøk oss legen helt uaktuelt.

PS ! Jeg er nå 35år.

Hilsen ErikViking

Hvis det er så at testiklene dine forsvinner opp/inn syns jeg du tross din sjenanse bør kontakte en lege, slik at dere får undersøkt saken litt nærmere.

Ellers er å si at ved ereksjonen og seksuell opphisselse vil huden i pungen trekke seg sammen og skyve testiklene opp mot lysken og lyskekanalen. Det er helt normalt.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...