Gjest Vidar Vaskebjørn 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vi vurderer å leie vaskehjelp, og siden utenlandske gjør dette til langt hyggeligere prisen enn norske vaskeselskaper, så faller nok valget på det. Hvilke forhåndsregler bør man ta? Har ikke akkurat lyst til å komme hjem til tom leilighet e.l. Pleier man å ta kopi av pass f.eks? Pleier man å dele ut nøkler til slike, eller tar man i mot dem mens man er hjemme? Alle tips mottas med takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org 8 063 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Uansett om man leier norsk eller ikke-norsk vaskehjelp, er det vel lurt å låse inn det man er mest redd for. Og referanser er en selvfølge, vil jeg tro... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har vaskehjelp, to stk og de er polske. De kommer annenhver uke og vasker leiligheten - kjempedeilig! En av foreldrene mine pleier å komme til leiligheten og gi dem nøkkel (jeg jobber), og så legger de bare nøkkelen i postkassen når de er ferdige. Jeg pleier å gjemme unna dyre smykker og pass - ikke fordi jeg tror de ville tatt noe, men det er jo best å være på den sikreste siden. De vasker også hos foreldrene mine, men da er alltid enten mamma eller pappa hjemme mens de er der. Det er alarm i huset og de kan ikke akkurat få koden til den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja 10 668 6 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har vaskehjelp, to stk og de er polske. De kommer annenhver uke og vasker leiligheten - kjempedeilig! En av foreldrene mine pleier å komme til leiligheten og gi dem nøkkel (jeg jobber), og så legger de bare nøkkelen i postkassen når de er ferdige. Jeg pleier å gjemme unna dyre smykker og pass - ikke fordi jeg tror de ville tatt noe, men det er jo best å være på den sikreste siden. De vasker også hos foreldrene mine, men da er alltid enten mamma eller pappa hjemme mens de er der. Det er alarm i huset og de kan ikke akkurat få koden til den. Wow,- 2 stk vaskehjelper - og du bor alene, gjør du ikke? Eller, har ikke barn i alle fall. Luksus *misunn, misunn* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Wow,- 2 stk vaskehjelper - og du bor alene, gjør du ikke? Eller, har ikke barn i alle fall. Luksus *misunn, misunn* Jeg bor alene ja Det hadde holdt med en altså, men de jobber som et team så derfor blir det to:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mmnnoo 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har en polsk vaskehjelp, og jeg er alltid hjemme når hun er her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stortinget 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 En AIDS-test er alltid på sin plass! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.