Gå til innhold

Angst (?) og konsert


Gjest kahloli

Anbefalte innlegg

Gjest kahloli

Hei!

De siste måneder har jeg vært plaget med en del angst. Den har kommet og gått litt. Og jeg hadde et par uker som var svært gode. Men i det siste har den begynt å komme tilbake. Og i helgen var den ganske ille. Jeg hadde svært med å gå i butikken for eksempel, ubeskrivelig følelse, men jeg kjente meg ikke tilpass. Før har den vært mere "vonde sommerfuggler" og at jeg har fått litt hetta. Men tror ikke jeg har hatt panikkanfall.

Jeg går ikke på medisiner, og har heller ikke vært til legen med dette.

Tingen er, jeg skal holde en konsert om to uker, hvor jeg er i front. Og jeg er så redd for at det skal komme til å skje noe, at jeg skal få hetta, ikke klare å si noe, eller at jeg rett og slett blir handlingslammet. Jeg har hatt konserter før, men ikke i dette omfanget, og ikke med de plager jeg har nå. Alltid blitt nervøs, men det har vært håndterbart.

Er det noen som har erfaring med angst og kan gi noen tips?

Jeg tenker ellers på å bestille time hos legen for å snakke om dette, men jeg synes det er vanskelig.

Jeg tenker på å ta en øl før jeg skal gå, men vet ikke om dette kommer til å forverre situasjonen, eller gjøre den bedre.

hjelp`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest changing times

Hei.

Jeg har stått endel på scenen opp i gjennom årene. Har også angst og det har vært perioder hvor jeg har måttet skjerme meg helt.

Medisiner er vel det som har hjulpet meg, uten dem hadde jeg ikke greid å stå på en scene. Kanskje kan noe anti-depressiva hjelpe deg? Den ga meg litt mindre angst og litt mere trygghet ihvertfall.

Ikke begynn med sobril, vival el. det kan fort bli en "uvane" som du ikke kommer deg ut av. Obs,obs, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...