Gå til innhold

ME?


Gjest Svak-

Anbefalte innlegg

Skulle til utredning for ME fjor, har alle symptomer og alt annet er egentlig utelukket.

Men før de fikk meg til utredning fikk jeg kyssesyka, lå med 40 i feber og var rett ut veldig dårlig i flere månder. Ble lagt innpå sykehus en stund.

Det er nå over ett halvt år siden og jeg er fremdeles ikke bra. Har ligget de siste 2 ukene i senga med feber, vondt i halsen, vondt i hodet, vondt i hele kroppen, tåler ikke lyd og lys. Føler meg helt tåkete i hodet. Svetter som en gal om natta, er konstant kvalm og svimmel.

Har problemer med å lese tekst, blander ord, forstår ikke like godt som før og ingenting sitter i hodet. Klarer ikke konsentrere meg eller fokusere på noe.

Har også vært mye syk de siste årene, uten at de helt har funnet ut hvorfor. Vært sånn generelt influensa syk og mye smerter i kroppen.

Orker ikke trene heller, det gjør meg bare dårligere. Prøver å gå litt tur og sånt. Men om jeg sover 1 time eller 8 timer så er jeg like sliten når jeg våkner, blir ikke uthvilt.

Virker dette som ME ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tanta hennes

Min spreke niese fikk kyssesyken da hun var 18, og gikk fra å være ei jente som var aktiv både på skole, trening og sosialt - til å måtte kutte skolen og isolerte seg helt.

Hun var helt utslitt, og klarte veldig lite.

Nå i vår var hun på et kurs i trondheim (lightning prosess?), og er blitt veldig mye bedre. Hvordan det funker, aner jeg ikke, og jeg var selv svært skeptisk til dette. Likevel: Det funka for henne i alle fall.

http://www.aktivprosess.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...