lille Skrevet 21. august 2001 Del Skrevet 21. august 2001 For to mnd siden tok jeg abort ved hjelp av abort piller . Jeg lurer på en del ting i forbindelse med dette . Jeg syntes dette var en meget " ekkel" metode . Nå har jeg aldri tatt abort før men valgte denne metoden da jeg ville ungå narkose . Jeg fikk først tabletter på sykehuset , reiste hjem og kom tilbake to dager senere på poliklinikk . Fikk da stikkpiller inn i skjeden . Det skjedde ingen ting og jeg ble sendt hjem etter 3 timer . Da jeg kom hjem begynte hele prosessen og i løpet av 2-3 timer følte jeg at jeg hadde vært igjennom en fødsel . Det er slike ting som jeg syntes skulle vært opplyst om fra før . At man risikerer å se fosteret og morkake for det kommer så fort at man ikke rekker å gå på toalettet jeg skulle så gjerne ha vært på et sykehus da . Jeg var positiv til denne metoden slik jeg fikk fortalt at den fungerte men etter dette syntes jeg den rett og slett er makaber . Og jeg lurer på hvor lenge denne metoden er brukt i Norge .Gis denne metoden til kvinner som ikke har født barn før ? Psykisk har dette gått sterkt innpå meg fordi man føler seg så utrolig liten når man plukker opp det som kom ut . Har vært på kontroll og det lå vevsrester igjen inne i livmoren . Legen sa det ville komme ut . Nå to mnd etterpå har jeg mavesmerter og får vondt ved samleie . Skal jeg vente lenger eller skal jeg undersøke om alt er ute ? Vennlig hilsen Meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33723-medisinsk-abort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 22. august 2001 Del Skrevet 22. august 2001 Takk for at du delte dine erfaringer med meg. Jeg foreslår at du framlegger spørsmålet for spesialist i gynekologi Mette H. Moen i Doktor Onlines forum om gynekologi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33723-medisinsk-abort/#findComment-130971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.