Gjest noe må gjøres nå 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har gjennomgripende PTSD etter årelange traumer og kan få så kraftige flashbacks at det svartner for meg og jeg skader meg selv. Angsten er så voldsom at det er skremmende. Er bekymra for meg selv og vil ikke gjøre meg noe, men mister kontrollen. Vet at det ikke finnes noen spesifikk medisin mot PTSD, men går på 30 mg fontex. Likevel får jeg slike anfall. Kan jeg øke fontexen? I så fall med hvor mye? Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, du kan helt klart øke dosen. Hvor mye tørr jeg ikke si. Det må vurderes i RL ut fra både effekt og evt bivirkninger. Ved svært høye doser bruker jeg å ta serumkonsentrasjonsmåling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe må gjøres nå 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, du kan helt klart øke dosen. Hvor mye tørr jeg ikke si. Det må vurderes i RL ut fra både effekt og evt bivirkninger. Ved svært høye doser bruker jeg å ta serumkonsentrasjonsmåling. Takk for svar, NHD. Da skal jeg høre med legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.