Gå til innhold

Hvorfor kan de ikke ta flere blodprøver?


Gjest uvisse

Anbefalte innlegg

Men av de 11 er det vel 2(?) som er såkalt friske - de kan gjerne ha hatt udiagnostiserte sykdommer som vi per i dag ikke vet noenting om...

''Men av de 11 er det vel 2(?) som er såkalt friske - de kan gjerne ha hatt udiagnostiserte sykdommer som vi per i dag ikke vet noenting om...''

Det tenker jeg også. Mange av oss har nok div. vi ikke vet om ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På nåværende tidspunkt så blir pasienter og leger jevnlig overrasket over en rask og alvorlig sykdomsutvikling hos pasienter de ikke skjønner hvorfor blir så dårlige. Dette er en av grunnene til at man anbefaler vaksinasjon av hele befolkningen. At en del av de som blir alvorlig syke i etterkant også kanskje vil få påvist en hittil ukjent astma eller lignende, hjelper lite.

Ja, jeg ser aboslutt den argumentasjonen og jeg forstår solidaritetsprinsippet i at "alle" bør vaksinere seg - jeg synes bare det er viktig å påpeke at det kanskje ikke er helt friske mennesker som dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser aboslutt den argumentasjonen og jeg forstår solidaritetsprinsippet i at "alle" bør vaksinere seg - jeg synes bare det er viktig å påpeke at det kanskje ikke er helt friske mennesker som dør.

Men kanskje er det også slik at denne influensaen faktisk _er_ slik at friske mennesker dør. På nåværende tidspunkt ser det så avgjort ut som om også en del av de som dør ikke har underliggende sykdom som er antatt å være noen risiko. Det er dette aspektet som blant annet skiller den fra de ordinære sesonginfluensaene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...