Gå til innhold

30 mg hjelper bra.


Gjest deprimert58

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert58

Tør ikke å ta 40 mg cipramil som jeg ble anbefalt av NHD da jeg kan bli litt vel lattermild og tullete selv med 30 mg en ukes tid.

Men livet mitt ellers er ikke noe bedre.Jeg sover fremdeles 10-12 t i døgnet.Jeg kan være inne 2-3 dager i strekk spesielt om det er kaldt eller regner.

I og med at jeg er enebarn og trives med å være alene lurer jeg på om min oppførsel er "unormal" ? Jeg går i butikken bare 2 gr i uka.Jeg elsker å ligge på sofaen og dra meg.Elsker å lese bøker fordi jeg begynner å bli lei tv.

Hvor mye av dette er "unormalt" er det strenge krav i dag på å være såkalt normal?

Har aldri sex,drikker ikke alkohol bare 3-6 flasker hvitvin per år.Røker ikke men det går en del cola potetgull og snop.Sjokolade er godt til kaffen.

Jeg er en ordentlig lathans.Jeg har vodt i h kne så jeg har nesten sluttet å gå tur.Gjør det alikevel om jeg får vondt i hodet av for lite oksygen.

Elsker å kjøre bil men den bruker mye bensin så jeg prøver å gjøre det minst mulig.

Hva blir fasiten?

Er førnøyd med 51% normal.

Alder er 50.

(51 den 19)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar en dose på 20 mg. Cipramil, og har fått diagnosen Dystymi. Har prøvd å heve dosen til 40 flere ganger, fordi jeg trodde at jeg ville følt meg bedre da, men det hjelper ikke meg, så jeg må se det som en vedlikeholdsdose med 20 mg. I noen ganger har jeg vært helt uten medisiner i flere uker, og det går greit det og, hvis jeg ikke får for mye stress eller påkjenninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...