Gå til innhold

Hvis du visste du skulle dø i kveld

Gjest Vankelmodig
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• peppermyntete

3

• Bookworm

3

• Mrs D

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest de betyr alt for meg

Der fikk du meg jammen til å tenke gitt.......

Men jeg hadde samlet mine barn rundt meg og fortalt dem historier fra de var små, takket dem for at de er mine barn og fortalt dem hvor høyt jeg elsker dem, rett og slett delt mine siste timer med dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe

Der fikk du meg jammen til å tenke gitt.......

Men jeg hadde samlet mine barn rundt meg og fortalt dem historier fra de var små, takket dem for at de er mine barn og fortalt dem hvor høyt jeg elsker dem, rett og slett delt mine siste timer med dem...

Hvis de ikke ville da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bookworm

Hvis de ikke ville da?

Da hadde jeg nok brukt mine siste timer til å ransake meg selv med tanke på hva slags mor jeg hadde vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de ikke ville da?

Nå er jeg meget trygg på at de ville gjort det... har et nært og godt forhold til mine barn. Med masse kjærtegn og kjærlighetshandlinger og ord (jf en tråd i dag) og som smører matpakkene til dem, som alltid har stått opp med dem når de skal på skole (uansett når jeg skal ut dørene selv) men som gjerne lar dem går på selvstyr noen timer i helgene om jeg har litt ekstra søvnbehov. Nå skal de sies at yngste barnet er 9 år ;)

Men hvordan jeg hadde reagert om mitt liv var annerledes og mine barn ikke ville ønsket å dele mine siste timer med meg, så tror jeg at jeg hadde gjort som Bookworm, ransaket meg selv og bedt om unnskylding for det jeg eventuelt hadde kommet frem til at jeg hadde gjort galt.....og ja, enig i at det er er en forderelig tanke....(at de ikke skulle ville ønske det) .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe

Nå er jeg meget trygg på at de ville gjort det... har et nært og godt forhold til mine barn. Med masse kjærtegn og kjærlighetshandlinger og ord (jf en tråd i dag) og som smører matpakkene til dem, som alltid har stått opp med dem når de skal på skole (uansett når jeg skal ut dørene selv) men som gjerne lar dem går på selvstyr noen timer i helgene om jeg har litt ekstra søvnbehov. Nå skal de sies at yngste barnet er 9 år ;)

Men hvordan jeg hadde reagert om mitt liv var annerledes og mine barn ikke ville ønsket å dele mine siste timer med meg, så tror jeg at jeg hadde gjort som Bookworm, ransaket meg selv og bedt om unnskylding for det jeg eventuelt hadde kommet frem til at jeg hadde gjort galt.....og ja, enig i at det er er en forderelig tanke....(at de ikke skulle ville ønske det) .....

Det må være matpakka som gjør at mine to sønner er redd død og sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være matpakka som gjør at mine to sønner er redd død og sykdom.

spørs om det var nugatti eller skinke de fikk på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe

spørs om det var nugatti eller skinke de fikk på da :)

Det var nok salami eller kaviar for det er sjelden jeg har nugatti :o) Kjøper en gang i blandt og minstemann spiser boksen tom og da blir det en stund til neste gang ja. Ingen av dem som er noe særlig begeistret for skinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vankelmodig

Det var nok salami eller kaviar for det er sjelden jeg har nugatti :o) Kjøper en gang i blandt og minstemann spiser boksen tom og da blir det en stund til neste gang ja. Ingen av dem som er noe særlig begeistret for skinke.

Så du ville ha spist Nugatti som ditt siste måltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det var nok salami eller kaviar''

Da tror jeg vi friskmelder matpakke-teorien din :)

Hvor gamle er barna dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorthe

Så du ville ha spist Nugatti som ditt siste måltid?

Nei, det hadde nok blitt rakørret med tilbehør. Det har jeg ikke spist på flere år :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vankelmodig

Nei, det hadde nok blitt rakørret med tilbehør. Det har jeg ikke spist på flere år :o)

Det er bra! Nugatti er et ganske lusent siste måltid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe

''Det var nok salami eller kaviar''

Da tror jeg vi friskmelder matpakke-teorien din :)

Hvor gamle er barna dine?

27, 24 og 13 og dattera mi er sykepleier ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe

Det er bra! Nugatti er et ganske lusent siste måltid. :)

Enig, men jeg får ikke ungene til å spise rakørret. Kresne, ikke sant? Jeg spiste rakørret annen juledag hvert år fra jeg var 2 år.

Blir ikke samme kosen og sitte alene og spise det da. Ikke vil de aquavit heller *rister på hodet* så jeg har ikke åpnet flaska jeg kjøpte for tre år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vankelmodig

Enig, men jeg får ikke ungene til å spise rakørret. Kresne, ikke sant? Jeg spiste rakørret annen juledag hvert år fra jeg var 2 år.

Blir ikke samme kosen og sitte alene og spise det da. Ikke vil de aquavit heller *rister på hodet* så jeg har ikke åpnet flaska jeg kjøpte for tre år siden

Du får dem ikke til å drikke aquavit? Hehe så rart! Man må virkelig elske sprit for å like det! Ikke noe barn er kjent for akkurat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe

Du får dem ikke til å drikke aquavit? Hehe så rart! Man må virkelig elske sprit for å like det! Ikke noe barn er kjent for akkurat. :P

Men mine er voksne og godt over alderen da det er lov å drikke sprit :o) Minstemann har ikke prøvd da så da tar ikke jeg en aquavit heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vankelmodig

Men mine er voksne og godt over alderen da det er lov å drikke sprit :o) Minstemann har ikke prøvd da så da tar ikke jeg en aquavit heller.

Hehe ok, men jeg tror nok man må være eldre enn 40 for å like aquavit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...