Gjest Malingsfreak 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det lukter så godt som ikke noe når jeg maler med den, og jeg lufter med jevne mellomrom, kan det fortsatt være avdunsting fra LADY-malinga som gjør at jeg er tung i hodet og kjenner det er trangt i bronkiene? Noen som vet. Det er ikke SENS-malinga det her, men en som heter Panel Dør List. Noen som har erfaringer? Trodde jeg var trygg når jeg gikk bort fra oljebasert jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tir N'a Noir 24 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Siden sædkvaliteten blir dårligere så skulle det ikke forundre meg om du fikk hodepine også. http://www.naturalnews.com/024257_sperm_fertility_chemicals.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg blir også dårlig av malingen- også den vannbaserte. Dette til tross for at jeg alltid maler med vinduer og/eller dører åpne. Blir så tung i hodet- og føler meg i grunnen urven også dagen etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fred peder 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det har jeg aldri opplevd med vannbasert maling. Har til og med bodd i samme rom som ble malt, uten problemer. Sikkert bare svineinfluensa du bygger på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.