Gjest Gjerrig Narken 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg elsker Quaker Havregrøt med "baked apple", men prisen er horribel! En stor pose havregrøt derimot er langt billigere. Er det noen her som har tips på hvordan man kan tilberette havregrøten for å få noenlunde lik smake som den fra Quaker? På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er nok sukker som er hemmeligheten (også) her... Og bittesmå eplebiter i tillegg selvfølgelig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tir N'a Noir 24 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vanskelig å få den til å bli like god da Quaker inneholder mye sukker. Men her har du noen oppskrifter: http://www.ifood.tv/network/quaker_oatmeal_apple_crisp/recipes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja 10 668 6 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er nok sukker som er hemmeligheten (også) her... Og bittesmå eplebiter i tillegg selvfølgelig... Tipper det kanskje blir enda mer eple-smak av tørkete epler -i småbiter + sukker og kanel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tir N'a Noir 24 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vanskelig å få den til å bli like god da Quaker inneholder mye sukker. Men her har du noen oppskrifter: http://www.ifood.tv/network/quaker_oatmeal_apple_crisp/recipes Vet ikke om man kan kjøpe "Quaker Oats" i Norge da. Du må kanskje importere fra USA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tipper det kanskje blir enda mer eple-smak av tørkete epler -i småbiter + sukker og kanel. Tror jeg du har helt rett i! Jeg har hakket grønn eple og kokt sammen med Bjørns havregryn selv, og det blir egentlig mest surt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå vet jeg ikke hvordan den grøten smaker, men prøv å blande i litt eplemos og kanel i vanlig havregrøt, kanskje det blir noe lignende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla 169 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Den spiser jeg hver dag til frokost, blir aldri lei Jeg vet ikke hvordan du kan få den samme smaken ved å lage den selv... Er den så dyr? Jeg vet ikke prisen engang jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg aner ikke hvordan den smaker, men hjemmelaget havregrøt kokt på halvparten vann og halvparten melk og smaksatt med eplemos og kanel smaker i hvertfall himmelsk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg aner ikke hvordan den smaker, men hjemmelaget havregrøt kokt på halvparten vann og halvparten melk og smaksatt med eplemos og kanel smaker i hvertfall himmelsk Havregrøt og himmelsk i samme setning? Tror aldri jeg kommer til å si at havregrøt smaker himmelsk. Omtrent så jeg brekker meg etter to-tre skjeer. Men smaken er som baken Skulle ønske jeg likte det - sunn og enkel frokost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Havregrøt og himmelsk i samme setning? Tror aldri jeg kommer til å si at havregrøt smaker himmelsk. Omtrent så jeg brekker meg etter to-tre skjeer. Men smaken er som baken Skulle ønske jeg likte det - sunn og enkel frokost. He, he - ja, smaken er som baken. Jeg synes havregrøt er kjempegodt, både med eplemos og kanel, kanel og sukker eller med bringebærsyltetøy blandet i (ser ikke lekker ut da...). Rosiner og raspet eple og kanel er også godt. I bunn og grunn synes jeg havregrøt rett og slett er godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjerrig Narken 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg aner ikke hvordan den smaker, men hjemmelaget havregrøt kokt på halvparten vann og halvparten melk og smaksatt med eplemos og kanel smaker i hvertfall himmelsk Nå er produktene i hus. Har du en liten oppskrift å dele på også(f.eks hvor mye eplemos man skal ha i)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå er produktene i hus. Har du en liten oppskrift å dele på også(f.eks hvor mye eplemos man skal ha i)? Hmmmm, jeg slumper bare når jeg lager havregrøt, så det blir vanskelig. Til en porsjon grøt vil det nok passe med 1-2 spiseskjeer eplemos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.