Gå til innhold

Flauser!


Gjest En god latter forlenger livet!;)

Anbefalte innlegg

Gjest En god latter forlenger livet!;)

Har du en morsom historie på lager?

En fra meg er at jeg la armen bak nakken til den ukjente kjørelæreren den dagen jeg kjørte opp..... "Så hyggelig, da", sa han og smilte. Jeg skulle riktignok legge armen på nakkestøtta og rygge, he-he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha.. :) Den var fin. min er vel hakket "verre". jeg sto på trikkeholdeplassen med min ekssamboer, som er høy og mørk i håret - ganske stor kar. Så ser jeg mot trikken, snur meg og klyper tak i skinka til det jeg tror er ekssamboern min, så snur han seg - også er det en stor pakistaner med et stort glis! :o) Veldig overraska også. Å herregud jeg ble flau, og unnskyldte meg selvfølgelig.

Han sa det går bra, og så ble det bare litt latter. Vel litt og litt.. samboern min fikk latterkick og mobbet meg lenge. Etter den episoden så klyper jeg ikke rumper i vilden sky uten å sjekke at det er riktig rumpe. Begge skinkene også da, skikkelig gotak.. Uff.. trodde ingen skulle se det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenner til besvær

Jeg har ingen festlige tabber å servere selv, men jeg husker veldig godt en fra et blad da jeg var yngre.

Ei jente hadde fått sommerjobb på gamlehjemmet, og på kveldsvakta hadde hun fått beskjed om å legge de gamles tenner i vann over natta. Så - hun tok et digert glass og samlet inn tennene... Det ble visst en litt strevelig morgen dagen etter...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. :) Den var fin. min er vel hakket "verre". jeg sto på trikkeholdeplassen med min ekssamboer, som er høy og mørk i håret - ganske stor kar. Så ser jeg mot trikken, snur meg og klyper tak i skinka til det jeg tror er ekssamboern min, så snur han seg - også er det en stor pakistaner med et stort glis! :o) Veldig overraska også. Å herregud jeg ble flau, og unnskyldte meg selvfølgelig.

Han sa det går bra, og så ble det bare litt latter. Vel litt og litt.. samboern min fikk latterkick og mobbet meg lenge. Etter den episoden så klyper jeg ikke rumper i vilden sky uten å sjekke at det er riktig rumpe. Begge skinkene også da, skikkelig gotak.. Uff.. trodde ingen skulle se det da.

ROFLMAO!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Haha.. :) Den var fin. min er vel hakket "verre". jeg sto på trikkeholdeplassen med min ekssamboer, som er høy og mørk i håret - ganske stor kar. Så ser jeg mot trikken, snur meg og klyper tak i skinka til det jeg tror er ekssamboern min, så snur han seg - også er det en stor pakistaner med et stort glis! :o) Veldig overraska også. Å herregud jeg ble flau, og unnskyldte meg selvfølgelig.

Han sa det går bra, og så ble det bare litt latter. Vel litt og litt.. samboern min fikk latterkick og mobbet meg lenge. Etter den episoden så klyper jeg ikke rumper i vilden sky uten å sjekke at det er riktig rumpe. Begge skinkene også da, skikkelig gotak.. Uff.. trodde ingen skulle se det da.

*dør av latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En god latter forlenger livet!;)

Haha.. :) Den var fin. min er vel hakket "verre". jeg sto på trikkeholdeplassen med min ekssamboer, som er høy og mørk i håret - ganske stor kar. Så ser jeg mot trikken, snur meg og klyper tak i skinka til det jeg tror er ekssamboern min, så snur han seg - også er det en stor pakistaner med et stort glis! :o) Veldig overraska også. Å herregud jeg ble flau, og unnskyldte meg selvfølgelig.

Han sa det går bra, og så ble det bare litt latter. Vel litt og litt.. samboern min fikk latterkick og mobbet meg lenge. Etter den episoden så klyper jeg ikke rumper i vilden sky uten å sjekke at det er riktig rumpe. Begge skinkene også da, skikkelig gotak.. Uff.. trodde ingen skulle se det da.

Ha-ha-ha, den var god!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...