ihlie 287 1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 min fastlege er blitt syk, det er uvisst om han kommer tilbake. vi har et lite legekontor med uvanlig stor gjennomtrekk av leger. dette pga kommunelege 1 er vanskelig å samarbeide med. så dette er ikke noe som vil forandre seg de første årene. jeg lurer derfor nå å bytte fastlege. ser at en lege jeg kan tenke meg å gå til har ledig plass, han bor i min kommune men jobber i nabo kommunen. kan jeg bytte til han, vil dette ha noen betydning for meg økonomisk? ved akutte ting vil jeg måtte bruke legekontoret lokalt pga avstanden. vil dette ha noe å si? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? 502 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det vil koste det samme, og det er ingen ting i veien for å ha fastlege i en annen kommune enn der du bor. Leger kan derimot nekte å gi time til andre enn sine "egen" pasienter, med mindre det er akutt/øyeblikkelig hjelp. Men tenker du på mer "halvakutte" ting er jo legevakta grei å ha :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihlie 287 1 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det vil koste det samme, og det er ingen ting i veien for å ha fastlege i en annen kommune enn der du bor. Leger kan derimot nekte å gi time til andre enn sine "egen" pasienter, med mindre det er akutt/øyeblikkelig hjelp. Men tenker du på mer "halvakutte" ting er jo legevakta grei å ha :-) med utgifter tenkte jeg egentlig på om jeg får dekt kjøre utgifter til lege i annen kommune, siden jeg kjører "forbi" nærmeste legekontor. jeg har lang kjøring uansett. men, dette skreiv jeg ikke, bare tenkte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.