Gå til innhold

medisiner og oppstart


Gjest måkemor

Anbefalte innlegg

Gjest måkemor

Vil bare gi et lite varsko når det gjelder oppstart av forskjellige medisiner, da spesielt anti-depressiva. Jeg og flere av de jeg kjenner har prøvd og gått på slike medisiner.

De fleste har hatt det helt forferdelig med angst de første 14 dagene, inkl. meg selv. Nå er jeg en middelaldrende dame som har så mye erfaringer at jeg greier å forstå at dette er medisinene sin skyld og at det kommer til å gå over.

Jeg tenker på ungdom som ikke har denne erfaringen og fra før har selvmordstanker. Håper virkelig de blir fulgt nøye med i en slik oppstart fordi det kan ende med at folk tar livet sitt. Hadde jeg selv vært yngre, blitt satt på en sånn medisin og fått så lite info. om dette hos legen så kunne det rett og slett ha gått galt.

Bare et lite varsko her. Ellers har disse medisinene virket kjempegodt og hatt lite bivirkninger for mitt vedkommende. Ikke har jeg hatt seponeringsproblemer heller. Sluttet uten opptrapping på alt jeg har brukt. Måtte bare si det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...