Gå til innhold

Sexleketøy m.m.


Gjest uerfaren mann

Anbefalte innlegg

Gjest mitt forslag

Litt nysgjerrig - brukte ho hormonspiral? Skal selv bytte ut denne til vanlig kobberspiral i håp om at sex-lysten skal øke.

Vil ikke tro at en knudrete spiral gjør så mye fra eller til. Men prøv og test. Det koster jo ikke all verden:-)

Ønsker deg lykke til.

Jeg har brukt hormonspiral, og det satte ned lysten betraktelig.

Gynekologen sa at for oss som reagerer på pillen vil gjerne en likedan reaksjon oppstå ved bruk av hormonspiral, selv om den skiller ut bare 12 % av det som pillen gir.

Kom deg vekk fra svineriet om du er i tvil rundt det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi det noen dager etter at du har fjernet spiralen før du eventuelt begynner på noen ny hormonprevensjon, i tilfelle du trenger lenger tid enn meg på å få hormonene ut av kroppen.

Og hvis det funker, er det hyggelig om du gir en liten tilbakemelding :)

Jeg skal gi tilbakemelding:-)

Jeg kommer til å sette inn vanlig spiral samme dagen. Har i utgangspunktet tenkt til å gi det 6 mnd. Etter så lang tid som jeg har gått så kan det jo ta litt tid før det "går seg til" har jeg tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt hormonspiral, og det satte ned lysten betraktelig.

Gynekologen sa at for oss som reagerer på pillen vil gjerne en likedan reaksjon oppstå ved bruk av hormonspiral, selv om den skiller ut bare 12 % av det som pillen gir.

Kom deg vekk fra svineriet om du er i tvil rundt det:o)

Jeg skal i hvert fall teste om dette kan være grunnen til liten sex-lyst. Så får jeg krysse både fingre og tær for at det funker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mista ikke lysta

Takk for tilbudet:)

Men jeg er så skikkelig at jeg legger meg aldri etter menn som er opptatt, og nå er jeg helt seriøs.

Men vi skulle nok ha bytta på lysta akkurat nå(men har hatt det akkurat som deg også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Takk for tilbudet:)

Men jeg er så skikkelig at jeg legger meg aldri etter menn som er opptatt, og nå er jeg helt seriøs.

Men vi skulle nok ha bytta på lysta akkurat nå(men har hatt det akkurat som deg også).

Noe sier meg at du har svart på feil tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...