Gjest Miljøterapeuten 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har hørt at de som tilhører risikogruppene får vaksine først. Men hva med de som jobber på institusjoner med svært syke barn? En svineinfluensa kan ta livet av dem. Er den noen grunn til at jeg og andre ikke inkluderes i risikogruppene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 073 4 373 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Antar du kommer etter akuttpersonell, men før "alle andre". Skulle tro du er i gruppe H3: http://pandemi.no/pandemi/anbefalt_rekkef_lge_for_vaksinering_mot_ny_influensa_a_h1n1__557194 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 986 399 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, de får hvis de ønsker det, men ingen kan tvinge dem til å ta den, det er frivillig. Men de blir nok presset til å ta den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, de får hvis de ønsker det, men ingen kan tvinge dem til å ta den, det er frivillig. Men de blir nok presset til å ta den. Vi blir absolutt ikke presset. Sjefen vår anbefaler oss ikke å ta den, og skal heller ikke ta den selv. Jeg er derimot veldig usikker. Fått tilbud om å ta den på jobb denne uken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 986 399 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vi blir absolutt ikke presset. Sjefen vår anbefaler oss ikke å ta den, og skal heller ikke ta den selv. Jeg er derimot veldig usikker. Fått tilbud om å ta den på jobb denne uken. Det var i hvert fall press der hun jobber. Jeg kan skjønne hvorfor jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miljøterapeuten 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, de får hvis de ønsker det, men ingen kan tvinge dem til å ta den, det er frivillig. Men de blir nok presset til å ta den. Men hvor i køen er jeg? Det lurer jeg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Men hvor i køen er jeg? Det lurer jeg på. Du kan vaksineres nå. Ikke fått tilbud på jobben? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.