Gjest krasj landet elefant 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article714200.ece Jeg kjenner til flere sider ved denne saken. Er man moralsk forpliktet til å komme med det ? Kan ikke skrive mere enn dette på nettet. Hvem kontakter jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poletta 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Siden saken er anmeldt, kontakter du politiet. Og det bør du gjøre. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skal ikke svare på spørsmålet ditt ut fra et etisk perspektiv, men fra et medmenneskelig. Jeg syns at dersom man kan tiilføre en sak som helt klart er grusom for mange på begge side, så gjør man det. Jeg ville tatt kontakt med politiet om jeg var deg, og fortalt det jeg visste. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minuma 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kontakt politiet. Si at du har informasjon i en sak som skal opp 16. desember, og spør hvem du skal snakke med. Det er viktig å få belyst saken så nøye som mulig før rettsaken starter. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krasj landet elefant 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kontakt politiet. Si at du har informasjon i en sak som skal opp 16. desember, og spør hvem du skal snakke med. Det er viktig å få belyst saken så nøye som mulig før rettsaken starter. Lykke til! Jeg ønsker å være anonym, så da blir det vel vanskelig å kontakte politiet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ønsker å være anonym, så da blir det vel vanskelig å kontakte politiet? Jo - jeg tror helt sikkert at du kan si at du ønsker å være anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, jeg synes en er det uansett hvilken side ens opplysninger støtter. Det er forferdelig med falske anklager, og det er like ille med overgrep mot pasienter. Du kan kontakte både Politiet og Fylkeslegen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JUSTaMinute 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg ønsker å være anonym, så da blir det vel vanskelig å kontakte politiet? Jeg har ei venninne som fikk lov å levere et avhør, men samtidig løfte om å være anonym overfor den tiltalte. Det var også seksualovergrep, to jenter anmeldte, min venninne leverte avhør for å støtte disse, men ville av forskjellige grunner ikke stå fram med navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.