Gå til innhold

NHD:Hva er dine tips?


Gjest orker ikke dette igjen..har mest lyst å gi opp

Anbefalte innlegg

Gjest orker ikke dette igjen..har mest lyst å gi opp

Jeg har nå vært relativt bra fra angst og depresjon i 10 måneder, men nå i forbindelse med en ukes febrt sykdom er den tilbake igjen. Jeg er kjempe redd og urolig uten å vite hva jeg er redd for, det er et stort svart hull inni meg. I tillegg er jeg deprimert og ser ikke vitsen med ting. Er også redd for at uansett hvor mye jeg kjemper meg opp så vil angsten og depresjonene uansett alltid komme tilbake og ødlegge meg. Jeg bruker 75 mg efexor, men har ellers kun oppfølging av fastlege. Har gått til psykolog tidligere. Er det sannsynlig at dette bare er en dårlig periode eller må jeg nå regne med at tida framover blir i angsthelvete igjen? Hva kan jeg gjøre? Jeg er på bedring med feber, men orker ikke gjøre så mye og d er d som vanligvis redder meg fra angst og depresjon. Jeg ser ikke noe håp lenger og vil aller helst gi opp:( NHD: Hva er dine tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

1. Når forverringen sammenfaller med somatisk sykdom, kan du forvente bedring når den somatiske sykdommen forsvinner.

2. Det kan være en god ide å vurdere økning av dosen efexor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...