Gjest orker ikke dette igjen..har mest lyst å gi opp 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har nå vært relativt bra fra angst og depresjon i 10 måneder, men nå i forbindelse med en ukes febrt sykdom er den tilbake igjen. Jeg er kjempe redd og urolig uten å vite hva jeg er redd for, det er et stort svart hull inni meg. I tillegg er jeg deprimert og ser ikke vitsen med ting. Er også redd for at uansett hvor mye jeg kjemper meg opp så vil angsten og depresjonene uansett alltid komme tilbake og ødlegge meg. Jeg bruker 75 mg efexor, men har ellers kun oppfølging av fastlege. Har gått til psykolog tidligere. Er det sannsynlig at dette bare er en dårlig periode eller må jeg nå regne med at tida framover blir i angsthelvete igjen? Hva kan jeg gjøre? Jeg er på bedring med feber, men orker ikke gjøre så mye og d er d som vanligvis redder meg fra angst og depresjon. Jeg ser ikke noe håp lenger og vil aller helst gi opp:( NHD: Hva er dine tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justering 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dosen din på efexor bør justeres opp til 150 mg. Du går på en lav dose i forhold til hvordan du har det psykisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1. Når forverringen sammenfaller med somatisk sykdom, kan du forvente bedring når den somatiske sykdommen forsvinner. 2. Det kan være en god ide å vurdere økning av dosen efexor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.