Gjest bølger 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har flere ganger nå, glemt å ta medisinene før jeg går på jobb. Bruker lamictal, fluanxol og wellbutrin. Lamictal og fluanxol går vel greit å ta når jeg kommer hjem, men wellbutrin så sent på dagen vil vel gå ut over søvnen. Hva anbefaler du at jeg skal gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ha med en liten eske med ekstra sett med medisiner i vesken din, slik at du kan ta de, når du kommer i tanke om at du har glemt de på morgenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølger 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ha med en liten eske med ekstra sett med medisiner i vesken din, slik at du kan ta de, når du kommer i tanke om at du har glemt de på morgenen. Ikke så dum idè 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ha medisiner tilgjengelig (i veska eller på jobben) og lag en kalenderalarm på at du skal ta dem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det bør være relativt enkel å lage seg rutiner for ikke å glemme medisinen - om en virkelig ønsker det. Du har vel alarm på mobilen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølger 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det bør være relativt enkel å lage seg rutiner for ikke å glemme medisinen - om en virkelig ønsker det. Du har vel alarm på mobilen? Det er når jeg skal på jobb. Har rutiner på å ta dem før jeg kommer meg av avsted, men midt i stresset blir de likevel glemt. Husker det når jeg er på veg til jobb, men kommer for sent hvis jeg snur og kjører hjem igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imzedimze 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er når jeg skal på jobb. Har rutiner på å ta dem før jeg kommer meg av avsted, men midt i stresset blir de likevel glemt. Husker det når jeg er på veg til jobb, men kommer for sent hvis jeg snur og kjører hjem igjen. alltid ha et brett medisiner i veska som du tar med til jobb. problem løst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølger 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 alltid ha et brett medisiner i veska som du tar med til jobb. problem løst. Jeg skal gjør det. Prøver å finne noe som ikke er så stort å ha de i. Er egentlig ikke så glad for å ha medisiner i vesken pga at jeg er redd barn skal finne de, men jeg trenger ikke ha så mange oppi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.