Gjest bølger Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har flere ganger nå, glemt å ta medisinene før jeg går på jobb. Bruker lamictal, fluanxol og wellbutrin. Lamictal og fluanxol går vel greit å ta når jeg kommer hjem, men wellbutrin så sent på dagen vil vel gå ut over søvnen. Hva anbefaler du at jeg skal gjøre? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ha med en liten eske med ekstra sett med medisiner i vesken din, slik at du kan ta de, når du kommer i tanke om at du har glemt de på morgenen. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ha med en liten eske med ekstra sett med medisiner i vesken din, slik at du kan ta de, når du kommer i tanke om at du har glemt de på morgenen. Ikke så dum idè 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ha medisiner tilgjengelig (i veska eller på jobben) og lag en kalenderalarm på at du skal ta dem... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Det bør være relativt enkel å lage seg rutiner for ikke å glemme medisinen - om en virkelig ønsker det. Du har vel alarm på mobilen? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Det bør være relativt enkel å lage seg rutiner for ikke å glemme medisinen - om en virkelig ønsker det. Du har vel alarm på mobilen? Det er når jeg skal på jobb. Har rutiner på å ta dem før jeg kommer meg av avsted, men midt i stresset blir de likevel glemt. Husker det når jeg er på veg til jobb, men kommer for sent hvis jeg snur og kjører hjem igjen. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Det er når jeg skal på jobb. Har rutiner på å ta dem før jeg kommer meg av avsted, men midt i stresset blir de likevel glemt. Husker det når jeg er på veg til jobb, men kommer for sent hvis jeg snur og kjører hjem igjen. alltid ha et brett medisiner i veska som du tar med til jobb. problem løst. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 alltid ha et brett medisiner i veska som du tar med til jobb. problem løst. Jeg skal gjør det. Prøver å finne noe som ikke er så stort å ha de i. Er egentlig ikke så glad for å ha medisiner i vesken pga at jeg er redd barn skal finne de, men jeg trenger ikke ha så mange oppi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.