Gå til innhold

"Tar" du med deg dol på do?


Gjest fru krokodille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fru krokodille

Jeg tar aldri laptopen med på toalettet, men det hender jeg sender en og annen sms når jeg er der ;)

Ja, jeg også tror det egentlig er best å la dataen stå på stuen. Mobilen hender det seg jeg snakker i også når jeg er på do :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

eheehe..............nei egentlig ikke, men kanskje jeg er for gammel.

Jeg tar ofte med posten,....ser på regninger og slikt......

Jeg tar med forskjellige blader og aviser, men aldri laptopen. Det går jo an å prøve.....

Ja, sånne laptoper er jo ganske in i tiden. Den erstatter jo endel avislesing til vanlig. Tenker på denne hygienen jeg da. Er det mere uhygienisk med en laptop enn med aviser tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, dol tas hverken med til sengs eller på do.

Ikke til sengs engang? _aldri_?

Jeg har absolutt ikke for vane å gjøre det, men det har hendt se når jeg er hjemme uten mann at jeg sitter godt oppstøttet med puter i senga og taster på mini-pc'en:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det er dårlig hygiene å sitte på do med dol i fanget? :)

Ja, lukt er molekyler. Jeg vil tro det er mange drittmolekyler som ender opp i tastaturet på den bærbare. Ville du spist på do også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

For det første er jeg aldri på do lenge nok til at det er noen vits (jeg leser heller ikke på do), og for det andre synes jeg det er litt uhygienisk å ha med laptopen på do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ikke til sengs engang? _aldri_?

Jeg har absolutt ikke for vane å gjøre det, men det har hendt se når jeg er hjemme uten mann at jeg sitter godt oppstøttet med puter i senga og taster på mini-pc'en:-)

Nei, jeg har aldri tatt med meg pc-en i senga. Men det hender at jeg ligger på sofaen med laptoppen i fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Og det har du tenkt å fortsette med etter å ha lest denne tråden? :)

He he, det regner jeg da med. Jeg er ikke så lett påvirkelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe du blir litt mere "avhengig" av etterhvert, eller greier du å gå på do, og ikke ta med "nettet", uten problemer?

jeg bruker alltid å lese i noe der inne...den lokale gratisavisa, tegneserier, eller noe på telefonen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri tatt med meg pc-en i senga. Men det hender at jeg ligger på sofaen med laptoppen i fanget.

Det er nesten det samme - jeg sover gjerne på sofaen også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...