Gå til innhold

Avsnitt


Gjest Melis34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er en kjent feil...om en starter tråder med "spør ekspertene" i stedet for "skriv nytt innlegg", sletter forumet automatisk alle avsnittene en har lagt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis34

det er en kjent feil...om en starter tråder med "spør ekspertene" i stedet for "skriv nytt innlegg", sletter forumet automatisk alle avsnittene en har lagt inn.

Tenkte mere på når folk skriver inn sine innlegg her jeg da,at en har noe mellomrom. ikke bare skrive alt man skal fortelle i et stooooort avsnitt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

det er en kjent feil...om en starter tråder med "spør ekspertene" i stedet for "skriv nytt innlegg", sletter forumet automatisk alle avsnittene en har lagt inn.

Er det der problemet ligger?

Husker en gang jeg skrev innlegget i Word og kopierte det over her - da skjedde det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der problemet ligger?

Husker en gang jeg skrev innlegget i Word og kopierte det over her - da skjedde det samme.

Det samme har skjedd meg v kopiering fra word, men da prøver jeg å være ekstra påpasselig med forhåndsvisning og så legge til avsnitt der det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det samme har skjedd meg v kopiering fra word, men da prøver jeg å være ekstra påpasselig med forhåndsvisning og så legge til avsnitt der det skal være.

Ja, har etterhvert skjønt det jeg også :-).

Men nå er det en stund siden jeg skrev noe i Word først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte mere på når folk skriver inn sine innlegg her jeg da,at en har noe mellomrom. ikke bare skrive alt man skal fortelle i et stooooort avsnitt........

det hjelper lite å lage avsnitt når forumet eller nettleseren sletter dem. Jeg har forresten også opplevd dette i opera mini til mobiltelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...