Gjest Melis34 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan det ikke lages mere avsnitt, på innleggene her inne? Er jo så sabla tungt å lese,at jeg detter av pinnen her ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser 665 5 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 det er en kjent feil...om en starter tråder med "spør ekspertene" i stedet for "skriv nytt innlegg", sletter forumet automatisk alle avsnittene en har lagt inn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis34 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 det er en kjent feil...om en starter tråder med "spør ekspertene" i stedet for "skriv nytt innlegg", sletter forumet automatisk alle avsnittene en har lagt inn. Tenkte mere på når folk skriver inn sine innlegg her jeg da,at en har noe mellomrom. ikke bare skrive alt man skal fortelle i et stooooort avsnitt........ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 det er en kjent feil...om en starter tråder med "spør ekspertene" i stedet for "skriv nytt innlegg", sletter forumet automatisk alle avsnittene en har lagt inn. Er det der problemet ligger? Husker en gang jeg skrev innlegget i Word og kopierte det over her - da skjedde det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det der problemet ligger? Husker en gang jeg skrev innlegget i Word og kopierte det over her - da skjedde det samme. Det samme har skjedd meg v kopiering fra word, men da prøver jeg å være ekstra påpasselig med forhåndsvisning og så legge til avsnitt der det skal være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det samme har skjedd meg v kopiering fra word, men da prøver jeg å være ekstra påpasselig med forhåndsvisning og så legge til avsnitt der det skal være. Ja, har etterhvert skjønt det jeg også :-). Men nå er det en stund siden jeg skrev noe i Word først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser 665 5 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tenkte mere på når folk skriver inn sine innlegg her jeg da,at en har noe mellomrom. ikke bare skrive alt man skal fortelle i et stooooort avsnitt........ det hjelper lite å lage avsnitt når forumet eller nettleseren sletter dem. Jeg har forresten også opplevd dette i opera mini til mobiltelefon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.