Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?


Gjest tiddelipom

Anbefalte innlegg

Gjest tiddelipom

Hei! Jeg er en kvinne på 32 år, gift og med en sønn på 2 år. Før jeg fikk sønnen min hadde jeg en missed abortion, men begge svangerskapene var spontane. Det tok derimot lang tid å bli gravid begge ganger. Jeg har ikke brukt prevensjon siden jeg fødte og begynner nå å bli utålmodig etter å bli gravid på nytt. Jeg gikk nylig gjennom en kikkhullsoperasjon der de så etter endometriose. De fant noe på blære/bekken, men ellers lite. Ved blåfargetest viste det seg at den ene egglederen er åpen, mens den andre er tett på tross av at den så upåfallende ut på utsiden. Den åpne egglederen har åpenbart ikke vært til mye hjelp disse to årene. Jeg blir jo ikke gravid igjen. Vi står i kø for IVF, men lurer på om du har noen tips i mellomtiden. Og kan man kjøre IVF privat? Er det mindre ventetid da? Er de like dyktige? Jeg merker jeg begynner å bli deprimert av hele tiden å ikke lykkes. Føler meg helt ødelagt innvendig. Blir veldig takknemlig for et råd eller to. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...