Gå til innhold

Har dere sex uten sexlyst?


Franzeska

Anbefalte innlegg

Ble inspirert av tråden under. Er det noen av dere som sliter med sexlyst feks pga p-piller o.l, men allilevell har sex for partnerens skyld? Hvor ofte har der sex tross manglende lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor noen mennesker svarer på slike spørsmål.

Men du er garantert svar, fra de som ønsker å utlevere sitt sexliv, og de er det forbausende mange av....

Fra de samme kjedelige PK-foreldre, som alle har et utrolig aktivt sexliv:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest min mening om det

Man bør ikke gå på p-piller som ødelegger sexlysten. Til og med kondomer er bedre enn det.

Noen antidepressiva gir mindre lyst, men det kan være nødvendig å gå på likevel, men ikke pillen eller hormonspiral

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte:-) Pga hormonspiral har jeg nok endel nedsatt sexlys. Men erfaringen tilsier at det bare er helt i starten at jeg egentlig ikke har lyst, men lysten kommer temmelig raskt når vi først er i gang;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor noen mennesker svarer på slike spørsmål.

Men du er garantert svar, fra de som ønsker å utlevere sitt sexliv, og de er det forbausende mange av....

Fra de samme kjedelige PK-foreldre, som alle har et utrolig aktivt sexliv:(

Da lar du være å svare på det, og godtar at andre gjør det:-) Spiller ingen rolle det vel, det er jo ingen her inne som vet hvem jeg er likevel, dessuten er dette typiske temaer man kanskje ikke er komfortabel med å diskutere med mennesker face to face, og det kan være mange ting en lurer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lar du være å svare på det, og godtar at andre gjør det:-) Spiller ingen rolle det vel, det er jo ingen her inne som vet hvem jeg er likevel, dessuten er dette typiske temaer man kanskje ikke er komfortabel med å diskutere med mennesker face to face, og det kan være mange ting en lurer på...

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blir med etterhvert

Det er vel ikke uvanlig å sette i gang med sex mest for partnerens og forholdets skyld. Men da i visshet om at lysten kommer underveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sex er best før man har hatt det.

Jeg har så stusselig lav sexlyst, men elsker kos og nærhet. Jeg må som regel bestemme meg for at nå vil jeg ha sex og varmes opp før det skjer noe. Jeg har ikke hatt sex på 2år, men savner mest naken hud og nærhet og ikke så mye sex. For min del er sex best før man har hatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte:-) Pga hormonspiral har jeg nok endel nedsatt sexlys. Men erfaringen tilsier at det bare er helt i starten at jeg egentlig ikke har lyst, men lysten kommer temmelig raskt når vi først er i gang;-)

Akkurat sånn har jeg det og. Hormonspiral her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte:-) Pga hormonspiral har jeg nok endel nedsatt sexlys. Men erfaringen tilsier at det bare er helt i starten at jeg egentlig ikke har lyst, men lysten kommer temmelig raskt når vi først er i gang;-)

Hormonspiral jeg og, men ikke noe problemer med lysta.. :o) Jeg fikk til og med beskjed av samboern at han synes det ville vært ålreit om han tok initiativ en gang. Hehe.. Så måtte smøre med med litt tålmodighet. Han stussa også litt over at jeg aldri har sagt jeg ikke orker/har lyst etter over 2 år, men det mener jeg han burde se på som noe positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonspiral jeg og, men ikke noe problemer med lysta.. :o) Jeg fikk til og med beskjed av samboern at han synes det ville vært ålreit om han tok initiativ en gang. Hehe.. Så måtte smøre med med litt tålmodighet. Han stussa også litt over at jeg aldri har sagt jeg ikke orker/har lyst etter over 2 år, men det mener jeg han burde se på som noe positivt.

Han bør ikke klage da nei;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender jo at jeg ikke akkurat dirrer av lyst og sensualitet. Men så langt har jeg aldri takket nei til sex. Det samme gjelder samboeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uprevensjonert

Nei, det har jeg ikke. Sannsynligvis fordi vi i grunnen ikke har sex så ofte, og fordi jeg ikke bruker prevensjon (sterilisert partner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gangen jeg gikk på p-piller hadde jeg nedsatt sexlyst, og hadde tidvis sex uten å ha skikkelig lyst. (Lysten kom jo gjerne underveis da...)

Nå bruker vi ingen hormonell prevensjon eller andre medikamenter som fører til nedsatt sexlyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...