Gjest PolarBi Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Dersom du har fått beskjed om at du kan ta 5 mg Zyprexa ved behov og den har en halveringstid på 33 timer og du tar 2 daglig. Betyr det at du alltid vil ha virkestoffer av Zyprexa døgnkontinuerlig i blodet? er den vanedanende slik at du etterhvert vil ha behov for større dose? 0 Siter
willemo1365380562 Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har alltid liggende Zyprexa slik at jeg kan ta dem hvis/når behovet melder seg. Særlig i hypomane/maniske episoder er dette definitivt den beste medisinen. Jeg gikk på den fast (15mg) i to år uten å merke andre bivirkninger enn vektøking, noe som gjorde at jeg seponerte den til fordel for Serequel. Jeg hadde heller ingen hangover etter å tatt dem. (jeg tok den største dosen om kvelden. )Fortsatt har jeg troen på at dette er den beste AP. 5mg er jo ikke store dosen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.