Gjest Kozze Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Hei:o) Jeg lure på når er det en kommer i ketose fasen?, har spist proteiner og fett i en uke nå og i går kom det en utrolig hodepine ..Og om når dette roer seg, leste en plass at det er ca 4 uker med omstilling. Jeg er trenings aktiv m sykkel, pilates, turer og styrketrening.Veier normalt og er sunn og frisk:o) Mvh kozze. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Er ikke den hodepinen et tegn på at man er på vei over i ketose da? Men jeg har ikke peiling på dette så jeg bør egentlig ikke uttale meg. ) 0 Siter
Gjest Kozze Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Er ikke den hodepinen et tegn på at man er på vei over i ketose da? Men jeg har ikke peiling på dette så jeg bør egentlig ikke uttale meg. ) Vel, sitter og leser til øyet blir sårt, er ikke lett å finne svar, men fant noe om smak i munnen også og der er jeg helt klart.Det blir artig å se om svaret er slik "vi" tror det er da.o) Fra Kozze 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Hodepinen er mest sannsynlig utslag av karboavhengighet. Kroppen din er nok i ketose nå om du ligger lavt nok på karbohydratene. Det tar mellom 1-4 dager, tenker jeg, avhengig av kroppen din. Ketose kan selvfølgelig også forårsake hodepine, men stort sett får man litt vondt i hodet når man forandrer kosthold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.