Gå til innhold

dilemma


Gjest trist i forhold

Anbefalte innlegg

Gjest trist i forhold

ÅNEI hva skal jeg gjøre....er såååå oppover ørene forelsket, kunne giftet med på en dag...det føles helt absurd!! jeg er 26 og har levd rimelig tøfft de siste årene,pgav for mye ansvar og rare menn...mammen min er scizofren, og tiden har gjordt at vi har sklidd vekk fra å være kjærester. og jeg er her mest for å hjelpe han. vil ikke være slem..men nå er jeg fullstendig fortapt....i hans kamerat...som støtter meg fullt.......hva i all verden skal jeg gjøre.. vet jo dette er feil..men han er mannen i mitt liv tror jeg...jeg har aldri møtt noen som passer så godt til allt...hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

1. Det nåværende forholdet virker dårlig. kanskje du skal avvikle det?

2. La det andre ligge på is til 3 mnd etter at du har avviklet det første. Om det fortsatt gløder, er de vel bare å legge på mer ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist005

1. Det nåværende forholdet virker dårlig. kanskje du skal avvikle det?

2. La det andre ligge på is til 3 mnd etter at du har avviklet det første. Om det fortsatt gløder, er de vel bare å legge på mer ved.

Tusen takk for svar.dette er faktisk litt ille synes jeg fordi de er jo kamerater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du ikke har så mye kontroll på livet ditt, at følelsene har tatt het over ?

Der mye som kan føles nytt og spendende, eller perfekt i en slik fase du er i nå. du kan ødelegge vennskapet til de to, hvis du ikke tenker deg om å handler klokt.

Var det du som skrev tidligere her, at du hadde tro på at du var hans stor kjærlighet , selv om han ikke orket noe forhold, men ville helst være for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumelia2

Det virker som du ikke har så mye kontroll på livet ditt, at følelsene har tatt het over ?

Der mye som kan føles nytt og spendende, eller perfekt i en slik fase du er i nå. du kan ødelegge vennskapet til de to, hvis du ikke tenker deg om å handler klokt.

Var det du som skrev tidligere her, at du hadde tro på at du var hans stor kjærlighet , selv om han ikke orket noe forhold, men ville helst være for seg selv?

eh nei ;) men takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...