Gjest hilsen høygravid 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mener du den er oppskrytt? Mer skremsel enn nødvendig? Hva mener du om at de ber gravide vaksinere seg når man til vanlig ikke gjør det? Jeg skal snart føde og blir jo nærmest redd for å ta i mot besøk i hjemmet så farlig som alt dette skal være :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva har dette med psykiatri å gjøre? Hvis du spør NHD som som (generell) lege er det vel ingen tvil om hva legestanden mener om saken - alle gravide bør la seg vaksinere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilsen høygravid 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva har dette med psykiatri å gjøre? Hvis du spør NHD som som (generell) lege er det vel ingen tvil om hva legestanden mener om saken - alle gravide bør la seg vaksinere. Jeg spør NHD fordi han ofte har konkrete meninger og jeg respekterer han som lege. Jeg vil høre hans mening, i forhold til media (og FHI). Hva den generelle legebestanden mener vet jeg, eller ihvertfall hva FHI mener. Samt jeg spør her fordi dette går på den psykiske helsen løs for min del... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg spør NHD fordi han ofte har konkrete meninger og jeg respekterer han som lege. Jeg vil høre hans mening, i forhold til media (og FHI). Hva den generelle legebestanden mener vet jeg, eller ihvertfall hva FHI mener. Samt jeg spør her fordi dette går på den psykiske helsen løs for min del... Ok, det var kanskje unødvendig av meg å spørre - spør om hva du vil du! Håper du får svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.