Gå til innhold

NHD: om alt rundt H1N1


Gjest hilsen høygravid

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen høygravid

Mener du den er oppskrytt? Mer skremsel enn nødvendig?

Hva mener du om at de ber gravide vaksinere seg når man til vanlig ikke gjør det?

Jeg skal snart føde og blir jo nærmest redd for å ta i mot besøk i hjemmet så farlig som alt dette skal være :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Hva har dette med psykiatri å gjøre?

Hvis du spør NHD som som (generell) lege er det vel ingen tvil om hva legestanden mener om saken - alle gravide bør la seg vaksinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilsen høygravid

Hva har dette med psykiatri å gjøre?

Hvis du spør NHD som som (generell) lege er det vel ingen tvil om hva legestanden mener om saken - alle gravide bør la seg vaksinere.

Jeg spør NHD fordi han ofte har konkrete meninger og jeg respekterer han som lege. Jeg vil høre hans mening, i forhold til media (og FHI).

Hva den generelle legebestanden mener vet jeg, eller ihvertfall hva FHI mener.

Samt jeg spør her fordi dette går på den psykiske helsen løs for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg spør NHD fordi han ofte har konkrete meninger og jeg respekterer han som lege. Jeg vil høre hans mening, i forhold til media (og FHI).

Hva den generelle legebestanden mener vet jeg, eller ihvertfall hva FHI mener.

Samt jeg spør her fordi dette går på den psykiske helsen løs for min del...

Ok, det var kanskje unødvendig av meg å spørre - spør om hva du vil du! Håper du får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...