Gå til innhold

Snufs


Gondor

Anbefalte innlegg

Sist jeg var på foreldremøte ble jeg plutselig veldig rørt og satt der med tårer i øynene. Helt uten grunn. Kjenner noen seg igjen? Blir du plutselig rørt når du sitter på bussen eller trikken uten at noenting har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også har det sånn til tider. Blir nesten alltid rørt på 17. mai når jeg ser alle de som er ute for å feire dagen, pyntet og fine.

Jeg har også, som deg, bltt rørt på foreldremøter, og også på konferansetimer. Husker sist gang da læreren leste opp noe som dattera mi hadde skrevet. Læreren skrøt av hvor fint og bra det var, og da ble jeg veldig rørt. Tårene trillet. Litt flaut, men kunne ikke noe for det.

Jeg har til og med blitt rørt over og fått tårevåte øyne av å kjøre på jobben (den gang jeg jobbet) tidlig om morgenen og se alle de andre som var ute på farta i samme ærend som meg; nemlig å gå på jobb.

Merkelig. I tillegg gråter jeg også av rørende filmer eller sterke dokumentarer.

Sikkert andre ting også som jeg ikke kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...