Gå til innhold

hva gjør jeg??


emelinemor

Anbefalte innlegg

hadde en diskusjon med mannen om noe som var ok igår, som plutselig ikke var ok idag, han laget krangel om det

jeg går ut av rommet, han roper etter meg, STYGG MERRA, STYGG MERRA, hører du, hvor er iqen din? er du så komplett dum at du skjønner ingen ting?

jeg svarte at jeg ikke orker høre eller snakke med han før han snakket normalt til meg

da kom han i det rommet jeg stod, drog meg etter håret så jeg falt bakover, han sa STYGG MERR, hør etter

og begynte å si at jeg ikke hørte etter. på noe han aldri hadde sagt eller ikke som jeg hørte han sa, og dreide samtalen inn på noe som ikke var tema,

jeg prøvde si jeg har problem med oppførselen hans

han hører at jeg ikke liker jobben hans( det er det han oppfatter at jeg sa, får ikke med seg at det gjelder oppførsel)

og alt jeg sa iløpet av den tiden vi diskuterte, hørte han ikke hva mitt budskap var, men innbilte seg at jeg mente og sa noe annet

hva gjør at noen ikke hører hva du sier,og oppfatter poenget til noe som ikke henger sammen med det som er sagt

og itillegg kommer å sier at jeg har sagt det og det før, noe jeg ALDRI har sagt

og som mener han vet hva jeg tenker og indirekte kunne sagt

hvilke mennesker er slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg prøver komme videre, jeg har kontaktet en advokat som jobber med slike saker, skal til henne neste uke,

men jeg er på randen til å føle at jeg proveserer frem handligene hans, at jeg er gal og at alt er min skyld

så da er det greit lufte tankene og det som skjer her, slik at jeg holder meg oppe imens, for nå er jeg sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du gjør? Du kommer deg unna ham så fort som mulig selvfølgelig. Han kommer aldri til å forandre seg og han kommer til å bli bare verre og verre er jeg stygt redd for. Kom deg unna før han skader deg alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver komme videre, jeg har kontaktet en advokat som jobber med slike saker, skal til henne neste uke,

men jeg er på randen til å føle at jeg proveserer frem handligene hans, at jeg er gal og at alt er min skyld

så da er det greit lufte tankene og det som skjer her, slik at jeg holder meg oppe imens, for nå er jeg sliten

Dette bekrefter bare hvordan han er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg prøver komme videre, jeg har kontaktet en advokat som jobber med slike saker, skal til henne neste uke,

men jeg er på randen til å føle at jeg proveserer frem handligene hans, at jeg er gal og at alt er min skyld

så da er det greit lufte tankene og det som skjer her, slik at jeg holder meg oppe imens, for nå er jeg sliten

Nok en bekreftelse på hvordan han er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

jeg prøver komme videre, jeg har kontaktet en advokat som jobber med slike saker, skal til henne neste uke,

men jeg er på randen til å føle at jeg proveserer frem handligene hans, at jeg er gal og at alt er min skyld

så da er det greit lufte tankene og det som skjer her, slik at jeg holder meg oppe imens, for nå er jeg sliten

''jeg prøver komme videre, jeg har kontaktet en advokat som jobber med slike saker, skal til henne neste uke''

Kjempebra!! Det er ikke ditt ansvar at han oppfører seg dritalt, det er et _valg_ han tar.

Krysser fingre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver komme videre, jeg har kontaktet en advokat som jobber med slike saker, skal til henne neste uke,

men jeg er på randen til å føle at jeg proveserer frem handligene hans, at jeg er gal og at alt er min skyld

så da er det greit lufte tankene og det som skjer her, slik at jeg holder meg oppe imens, for nå er jeg sliten

''jeg har kontaktet en advokat som jobber med slike saker, skal til henne neste uke,

''

Veldig bra. Få vedkommende på banen for å hjelpe deg med å legge en slagplan for hva som skal skje framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs-nå

Jeg ville tatt kontakt med et krisesenter og høre om mulighetene for å komme deg dit sammen med barna. Slik som situasjonen høres ut nå virker det som om det er direkte fare for at han kan komme til å gjøre verre ting. Og hva med barna? De har vel heller ikke godt av å se / høre sin far oppføre seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...