emelinemor Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 hvordan det er mulig å vrenge ordene i hodet sitt? og ikke oppfatte det som blir sagt til en?, men hører noe som aldri er sagt eller ment sagt, men han påstår det er det jeg sier, når det ikke er det jeg sier eller mener. eller har ikke noe med saken å gjøre eks: jeg: kan du hjelpe meg litt med ungene,du har sittet ganske mange timer på daten nå han: slutt å vær så missunnelig jeg: misunnelig?, jeg ber kun om litt hjelp han: du er så redd jeg skal lykkes i livet eller vi er uenig om alder på eks barnevakt jeg: sier at jeg ikke ser noe probl at en 15åring er barnevakt i 30min mens er ute et kort ærend han: sier det er uansvarlig at en 15åring passer barn jeg: sier så hvis jeg hadde gjort det hadde det vært uansvarlig han: åja, så du har latt en 15åring passe barna? jeg: sier nei, men HVIS jeg hadde han: åja du innrømmer at det har du gjort sier jeg HVIS er det noe jeg har utført eller: jeg: syns du oppførere deg dårlig mot meg nå han: hvorfor er du redd jeg skal lykkes, du tåler ikke at jeg får penger av min mor, du bryr deg ikke så lenge det ikke er din fam dette var noen eks, uansett hva jeg prøver å si, får han det til å omhandle noe annet pga det er det han mener jeg indirekte sier eller kunne liksågodt sagt vanskelig 0 Siter
laban Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har svart deg før, da du skrev mer om det med firma og økonomi. Det du skriver om forvrengning, styrker oppfatningen av at han ikke er psykisk frisk. Du husker kanskje at NHD også skrev at han dro kjensel på enkelte av symptomene. Jeg så i en annen tråd at du har søkt hjelp. Fortsett den veien. Og jeg gjentar at det ville vært bra om du kunne alliere deg med noen som kjenner ham, som forstår at han ikke er helt seg selv og som er enig med deg i at han bør få hjelp utenfra. Inntil han innser det selv, må du ta vare på deg selv og barna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.