Gå til innhold

er et?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan det er mulig å vrenge ordene i hodet sitt? og ikke oppfatte det som blir sagt til en?, men hører noe som aldri er sagt eller ment sagt, men han påstår det er det jeg sier, når det ikke er det jeg sier eller mener. eller har ikke noe med saken å gjøre

eks:

jeg: kan du hjelpe meg litt med ungene,du har sittet ganske mange timer på daten nå

han: slutt å vær så missunnelig

jeg: misunnelig?, jeg ber kun om litt hjelp

han: du er så redd jeg skal lykkes i livet

eller vi er uenig om alder på eks barnevakt

jeg: sier at jeg ikke ser noe probl at en 15åring er barnevakt i 30min mens er ute et kort ærend

han: sier det er uansvarlig at en 15åring passer barn

jeg: sier så hvis jeg hadde gjort det hadde det vært uansvarlig

han: åja, så du har latt en 15åring passe barna?

jeg: sier nei, men HVIS jeg hadde

han: åja du innrømmer at det har du gjort

sier jeg HVIS er det noe jeg har utført

eller:

jeg: syns du oppførere deg dårlig mot meg nå

han: hvorfor er du redd jeg skal lykkes, du tåler ikke at jeg får penger av min mor, du bryr deg ikke så lenge det ikke er din fam

dette var noen eks, uansett hva jeg prøver å si, får han det til å omhandle noe annet pga det er det han mener jeg indirekte sier eller kunne liksågodt sagt

vanskelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svart deg før, da du skrev mer om det med firma og økonomi.

Det du skriver om forvrengning, styrker oppfatningen av at han ikke er psykisk frisk. Du husker kanskje at NHD også skrev at han dro kjensel på enkelte av symptomene.

Jeg så i en annen tråd at du har søkt hjelp. Fortsett den veien. Og jeg gjentar at det ville vært bra om du kunne alliere deg med noen som kjenner ham, som forstår at han ikke er helt seg selv og som er enig med deg i at han bør få hjelp utenfra. Inntil han innser det selv, må du ta vare på deg selv og barna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...