Gjest bølger 0 0 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har vært mye mindre trett etter at jeg begynte med wellbutrin, men idag kom den ekstreme trettheten tilbake igjen når jeg var på jobb. Klarte nesten ikke å holde øynene oppe. En stund før trettheten kom hadde jeg en stress reaksjon. Det begynner å bli vanskelig å bli ferdig med arbeidsoppgavene og en del har jeg tidspress på. Så kommer stress reaksjonen, hjertet slår fortere, blir skjelven i kroppen og fungerer dårligere. Slik reagerer jeg i andre stress situasjoner. f.eks. når jeg skal til lege får jeg reaksjonen, og sovner nesten på venterommet. Er det vanlig å reagere slik på stress? Er det noen som kjenner seg igjen? Og hva kan jeg gjøre med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 3 181 1 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg blir heller oppgiret og surrete av stress. + at angstnivået øker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølger 0 0 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg blir heller oppgiret og surrete av stress. + at angstnivået øker. Jeg ble også det, før jeg ble psyk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.