Gjest finne råd og bilder? Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg leter og leter og leter. Men det finnes jo uendelig med sider å lese på nettet og jeg finner liksom aldri det rette. Jeg ønsker å se på bilder av tilbygg og jeg ønsker alt av råd i forbindelse med å bygge på huset. Gjerne trinn for trinn opplegg. Finnes det noen her inne som kan hjelpe med noen sider som de har hatt god nytte av i sin byggeprosess? 0 Siter
Gjest Splitter pine Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Det er lite informasjon på nettet om sånt, det beste er bøker. Fant denn: http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=tilbygg&p=1&r=3&cid=155893 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Mitt beste råd må være å konsultere en arkitekt, for da er det større sjanse for at huset ikke blir seende ut som et "hus med påbygg". Noen hus har en kladeis på sida som ikke passer inn i det hele tatt - andre hus ser ut som om de har hatt denne størrelsen siden tidenes morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.