Gjest preludium 0 0 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 En bekjent hørte en lege snakket på radioen i morges om svineinfluensa og barn, tror det var P4. Han hadde nevnt noe om at man skulle være på alerten dersom barna fikk utslett. Har ikke hørt før nå at utslett har noe med influensaen å gjøre, så var det noen som vet eksakt hva som ble sagt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken 39 324 4 046 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg hørte ikke på, men forestiller meg at legen kan ha advart mot å tenke at "alt" er svineinfluensa? Utslett av en spesiell type i kombinasjon med høy feber vil jo kunne være indikasjon på hjernehinnebetennelse, og i såfall haster det med å ta kontakt med legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs 340 0 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg hørte ikke på, men forestiller meg at legen kan ha advart mot å tenke at "alt" er svineinfluensa? Utslett av en spesiell type i kombinasjon med høy feber vil jo kunne være indikasjon på hjernehinnebetennelse, og i såfall haster det med å ta kontakt med legen. Det trenkte jeg også på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er sikkert hjernehinnebetennelse han tenkte på. Barn med feber og utslett har jo alltid vært farlig, og hvis det er hjernehinnebetennelse er det viktig å komme fort til lege. Det var vel ment som en advarsel mot å avskrive alt som svineinfluensa, andre sykdommer har jo ikke tatt ferie selv om svineinfluensaen er over oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hørte det jeg også 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 DET hørte jeg også, det var på P4. Både jeg og min mann kommenterte det: "hæ??? det er jo beskrivelsen for hjernehinnebetennelse". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.