Gå til innhold

NHD- tror du at Martha Louise er schizofren?

Anbefalte innlegg

Gjest kahloli
Skrevet

Litt useriøst innlegg. Men likevel litt seriøst.

Hva tror dere andre?

Tror dere hun er oppriktig?

Tror dere det er psykdom, eller spesielle evner?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• morsan

3

• Dorthe

3

• tusseline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror ikke det er psykdom. Det ser i alle fall ikke ut til at det skaper problemer for henne i hverdagen, og hun ser ut til å ha det bra og trives (så vidt det går an å bedømme ut fra media).

Om det er spesielle evner, fikse ideèr eller om hun rett og slett bare er litt spesielle vet jeg ikke.

Skrevet

Ikke la alt som ikke er "vanlig" bli sykdom....Hun virker på meg som et sunt og friskt menneske på alle måter, og jeg synes både hun og Ari er modige mennesker. Vi trenger flere slike :-)

Skrevet

Tror nok ikke NHD vil svare på det siden hun er en offentlig person...

Jeg tror at hun er frisk, og at hun bare har en tro på slike fenomen som hun snakker om. Jeg personlig ser ikke noe galt i det. Folk får tro på hva dem vil.

Men galt synes jeg det blir hvis man forsøker å tjene penger på "religionen" sin. Slik Martha altså gjør.

Skrevet

Jeg tror de fleste kan oppleve noe av det hun snakket om hvis de er litt obs og er åpen for ting som skjer rundt seg. Hun virker da helt frisk og oppegående, hun sa da ikke noe spesielt merkelig.

Gjest kahloli
Skrevet

Jeg tror ikke det er psykdom. Det ser i alle fall ikke ut til at det skaper problemer for henne i hverdagen, og hun ser ut til å ha det bra og trives (så vidt det går an å bedømme ut fra media).

Om det er spesielle evner, fikse ideèr eller om hun rett og slett bare er litt spesielle vet jeg ikke.

Jeg er enig. Tror heller ikke det er sykdom.

Synes hun og Ari er fargerike personer, som tilfører det offentlige "en piff".

Skrevet

Jeg tror de fleste kan oppleve noe av det hun snakket om hvis de er litt obs og er åpen for ting som skjer rundt seg. Hun virker da helt frisk og oppegående, hun sa da ikke noe spesielt merkelig.

Det skal ikke så mye til for å virke som en avviker i dagens samfunn, vet du :-) Fargelatter som tenker annerledes? Nei, æsj a meg.....det skal vi ikke ha noe av.

Skrevet

Det skal ikke så mye til for å virke som en avviker i dagens samfunn, vet du :-) Fargelatter som tenker annerledes? Nei, æsj a meg.....det skal vi ikke ha noe av.

Det gjelder å være A4, uff, jeg har ikke lyst til å være det engang

Skrevet

Det gjelder å være A4, uff, jeg har ikke lyst til å være det engang

Ja, det er A-4 som gjelder. Jeg stritter også imot det, og prøver å være meg selv og si det jeg mener.

Gjest imzedimze
Skrevet

nhd har vel skrevet at for at man kan kalle det sykdom og schizofreni osv så må symptomene føre til at en lider subjektivt og ikke kan ta vare på seg selv, ikke tjene egne penger osv, marthe louise tjener jo sine egne penger tilogmed sa fra seg lønning for å være kongelig, så dermed vil hun ikke bli sett på som noen med schizofreni.

Skrevet

Jeg tror vel ikke at hun er schizofren, men er enig med deg i at det må da finnes en diagnose på sånt!

Det er sprøtt at hun får komme inn til seriøse TV-program for å reklamere for englene sine. Det skjer ikke med vanlige spesialister som sikkert hadde hatt minst like mye vettugt å komme med.

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord, men dette blir for ullent og sprøtt, selv for meg som elsker "jakten på den 6. sans".

Skrevet

Ja, det er A-4 som gjelder. Jeg stritter også imot det, og prøver å være meg selv og si det jeg mener.

Det blir i hvert fall lettere med alderen, det er sikkert

Skrevet

Det blir i hvert fall lettere med alderen, det er sikkert

Helt enig i den :-)

Skrevet

Neida. Grunnen er fordi hun har levd på en seng av roser hele livet sitt. Hun har mistet kontakten med virkeligheten.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, jeg er rimelig sikker på at hun ikke har schizofreni.

Hun passer vel best inn i den trønderske diagnosen "Tullskjur".

Skrevet

Nei, jeg er rimelig sikker på at hun ikke har schizofreni.

Hun passer vel best inn i den trønderske diagnosen "Tullskjur".

LOL!!

Skrevet

Jeg tror vel ikke at hun er schizofren, men er enig med deg i at det må da finnes en diagnose på sånt!

Det er sprøtt at hun får komme inn til seriøse TV-program for å reklamere for englene sine. Det skjer ikke med vanlige spesialister som sikkert hadde hatt minst like mye vettugt å komme med.

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord, men dette blir for ullent og sprøtt, selv for meg som elsker "jakten på den 6. sans".

Det finnes en av-knapp på tv`n.

Skrevet

Uff. Skummel utvikling synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...