Gjest kahloli Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Litt useriøst innlegg. Men likevel litt seriøst. Hva tror dere andre? Tror dere hun er oppriktig? Tror dere det er psykdom, eller spesielle evner? 0 Siter
Orio Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg tror ikke det er psykdom. Det ser i alle fall ikke ut til at det skaper problemer for henne i hverdagen, og hun ser ut til å ha det bra og trives (så vidt det går an å bedømme ut fra media). Om det er spesielle evner, fikse ideèr eller om hun rett og slett bare er litt spesielle vet jeg ikke. 0 Siter
Colette Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Ikke la alt som ikke er "vanlig" bli sykdom....Hun virker på meg som et sunt og friskt menneske på alle måter, og jeg synes både hun og Ari er modige mennesker. Vi trenger flere slike :-) 0 Siter
signaturløs Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Tror nok ikke NHD vil svare på det siden hun er en offentlig person... Jeg tror at hun er frisk, og at hun bare har en tro på slike fenomen som hun snakker om. Jeg personlig ser ikke noe galt i det. Folk får tro på hva dem vil. Men galt synes jeg det blir hvis man forsøker å tjene penger på "religionen" sin. Slik Martha altså gjør. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg tror de fleste kan oppleve noe av det hun snakket om hvis de er litt obs og er åpen for ting som skjer rundt seg. Hun virker da helt frisk og oppegående, hun sa da ikke noe spesielt merkelig. 0 Siter
Gjest kahloli Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg tror ikke det er psykdom. Det ser i alle fall ikke ut til at det skaper problemer for henne i hverdagen, og hun ser ut til å ha det bra og trives (så vidt det går an å bedømme ut fra media). Om det er spesielle evner, fikse ideèr eller om hun rett og slett bare er litt spesielle vet jeg ikke. Jeg er enig. Tror heller ikke det er sykdom. Synes hun og Ari er fargerike personer, som tilfører det offentlige "en piff". 0 Siter
Colette Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg tror de fleste kan oppleve noe av det hun snakket om hvis de er litt obs og er åpen for ting som skjer rundt seg. Hun virker da helt frisk og oppegående, hun sa da ikke noe spesielt merkelig. Det skal ikke så mye til for å virke som en avviker i dagens samfunn, vet du :-) Fargelatter som tenker annerledes? Nei, æsj a meg.....det skal vi ikke ha noe av. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Det skal ikke så mye til for å virke som en avviker i dagens samfunn, vet du :-) Fargelatter som tenker annerledes? Nei, æsj a meg.....det skal vi ikke ha noe av. Det gjelder å være A4, uff, jeg har ikke lyst til å være det engang 0 Siter
Colette Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Det gjelder å være A4, uff, jeg har ikke lyst til å være det engang Ja, det er A-4 som gjelder. Jeg stritter også imot det, og prøver å være meg selv og si det jeg mener. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 nhd har vel skrevet at for at man kan kalle det sykdom og schizofreni osv så må symptomene føre til at en lider subjektivt og ikke kan ta vare på seg selv, ikke tjene egne penger osv, marthe louise tjener jo sine egne penger tilogmed sa fra seg lønning for å være kongelig, så dermed vil hun ikke bli sett på som noen med schizofreni. 0 Siter
pusi Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg tror vel ikke at hun er schizofren, men er enig med deg i at det må da finnes en diagnose på sånt! Det er sprøtt at hun får komme inn til seriøse TV-program for å reklamere for englene sine. Det skjer ikke med vanlige spesialister som sikkert hadde hatt minst like mye vettugt å komme med. Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord, men dette blir for ullent og sprøtt, selv for meg som elsker "jakten på den 6. sans". 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, det er A-4 som gjelder. Jeg stritter også imot det, og prøver å være meg selv og si det jeg mener. Det blir i hvert fall lettere med alderen, det er sikkert 0 Siter
Colette Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Det blir i hvert fall lettere med alderen, det er sikkert Helt enig i den :-) 0 Siter
FGT Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Fantasi, uvitehet, og et behov for en reddende engel 0 Siter
Gjest Reply Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Neida. Grunnen er fordi hun har levd på en seng av roser hele livet sitt. Hun har mistet kontakten med virkeligheten. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, jeg er rimelig sikker på at hun ikke har schizofreni. Hun passer vel best inn i den trønderske diagnosen "Tullskjur". 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, jeg er rimelig sikker på at hun ikke har schizofreni. Hun passer vel best inn i den trønderske diagnosen "Tullskjur". LOL!! 0 Siter
tusseline Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg tror vel ikke at hun er schizofren, men er enig med deg i at det må da finnes en diagnose på sånt! Det er sprøtt at hun får komme inn til seriøse TV-program for å reklamere for englene sine. Det skjer ikke med vanlige spesialister som sikkert hadde hatt minst like mye vettugt å komme med. Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord, men dette blir for ullent og sprøtt, selv for meg som elsker "jakten på den 6. sans". Det finnes en av-knapp på tv`n. 0 Siter
tusseline Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Det skal ikke så mye til for å virke som en avviker i dagens samfunn, vet du :-) Fargelatter som tenker annerledes? Nei, æsj a meg.....det skal vi ikke ha noe av. Uff. Skummel utvikling synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.