Colette Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Joda, alt i alt ei sunn og frisk jente. Jeg liker både Martha og Håkon veldig godt. Jeg hadde nok heller valgt Håkon til ektemann enn Ari, men det er meg:-) ''Jeg hadde nok heller valgt Håkon til ektemann enn Ari, men det er meg:-)'' Det hadde nok jeg også gjort:-) Han virker som en fantastisk mann, den godeste Håkon:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 ''Jeg hadde nok heller valgt Håkon til ektemann enn Ari, men det er meg:-)'' Det hadde nok jeg også gjort:-) Han virker som en fantastisk mann, den godeste Håkon:-) Snill, god ,jordnær, klok og tolerang. 0 Siter
Gjest Psyk du og Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 "Det er like psykt å tro at hun er psyk pga det hun tror på som å være psyk forde hun tror på det hun tror på" Hæ? *ler godt* Var litt med mening den der Det er like psykt å tro hun er psyk, fordi hun tror på det hun tror på, som å tro på det hun tror på. 0 Siter
Colette Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Snill, god ,jordnær, klok og tolerang. Yes:-) En drømmemann...I tillegg til at han er pen og kjekk og se på. Det ser heldigvis ut til at han har en kone som vet å sette pris på han også :-) 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg tror hun er oppriktig,og jeg tror alle har disse "evnene" hvis de vil... 0 Siter
Colette Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg tror hun er oppriktig,og jeg tror alle har disse "evnene" hvis de vil... Jeg ser for meg at hun har et overskudd i seg selv til å se litt lenger enn til det hverdagslige. Og selvfølgelig er hun oppriktig! 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Oversettelsen fra trøndersk til riksmål er utmerket :-) Ser at dere liker å gjøre narr av folks liv,det er jo gøy for dere det ;-) Kommer mye god energi fra latter!!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Ei skjor betyr ei skjære enkelte steder i Hordaland, i alle fall. Så ei tullskjor vil da betyr ei tulleskjære ;-) (hvis skjor ikke har noen annen betydning andre steder i landet da) Ok, takk for oppklaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.