Gå til innhold

Laseroperasjon


Gjest Helledussen

Anbefalte innlegg

Gjest Helledussen

Må så fort som mulig ta en øyenlaseroperasjon.

Hvor bør jeg gjøre dette? Norge/utlandet? Hvem er seriøse og har ok pris? Skal søke på nettet, men greitt og få råd her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Jeg brukte Norsk Synskirurgi (har de byttet navn nå, tro? Et kjapt søk på nettet gir deg sikkert svar på det.)

Det kostet meg 28.000 i 2005. De tilbød rentefri avbetaling over 3 år. Jeg anså sikkerheten og mulighet for oppfølging for å være et viktig element, og det gjorde at utlandet var uaktuelt. Dersom du får komplikasjoner etter operasjonen er det jo dumt at klinikken befinner seg i Tsjekkia...(mulig nå noen vil komme med argumentet at pengene du sparer på å ta operasjonen i Øst-Europa vil være mer enn nok til å betale spesialist i Norge.).

Jeg er i alle fall superfornøyd! Fikk oppfølgingstime dagen etter og 1 mnd etter, tror jeg. Og åpen konsultasjon inntil et år etterpå, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helledussen

Jeg brukte Norsk Synskirurgi (har de byttet navn nå, tro? Et kjapt søk på nettet gir deg sikkert svar på det.)

Det kostet meg 28.000 i 2005. De tilbød rentefri avbetaling over 3 år. Jeg anså sikkerheten og mulighet for oppfølging for å være et viktig element, og det gjorde at utlandet var uaktuelt. Dersom du får komplikasjoner etter operasjonen er det jo dumt at klinikken befinner seg i Tsjekkia...(mulig nå noen vil komme med argumentet at pengene du sparer på å ta operasjonen i Øst-Europa vil være mer enn nok til å betale spesialist i Norge.).

Jeg er i alle fall superfornøyd! Fikk oppfølgingstime dagen etter og 1 mnd etter, tror jeg. Og åpen konsultasjon inntil et år etterpå, mener jeg å huske.

Takk for god informasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben gjorde det i Norge. Har fungert flott for han:-) Mener at de hadde et tilbud da han gjorde det for noen få år siden. Da betalte han vel i underkant av 30.000,-. Men prisen varierer også ut fra hva de skal gjøre med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...