Gjest Lamictal 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har Lamictal en bivirkning som er positivt for sexlivet? Har begynt å trappe opp Lamictal, er på 50 mg nå. Efexor 150 mg som skal trappes ned dersom Lamictal fungerer på sikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest okada 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det merket ikke jeg den gangen jeg brukte den. Kanksje den har en viss effekt allerede på 50 mg og at du er litt mindre deprimert? Tenk hvilken sexlyst du vil få når du kommer opp i 2-300 mg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor 4 750 517 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det merket ikke jeg den gangen jeg brukte den. Kanksje den har en viss effekt allerede på 50 mg og at du er litt mindre deprimert? Tenk hvilken sexlyst du vil få når du kommer opp i 2-300 mg? Jeg er tar 400 mg og det har i hvert fall ikke lagt noen demper på appetitten. Men det kan selvfølgelig være flere årsaker til økt sexlyst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imzedimze 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 tror ikke du blir kåt av lamictal, er det ikke heller du som er hypoman for tiden, og derfor er ekstra kåt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.