Gå til innhold

Vil du ha betale nesten 2000,- i året for TV2


Gjest Seigdamer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg vil ikke betale ekstra for TV2. Hadde glemt å legge kanalen til min programliste da jeg fikk ny tuner, og merka det ikke før etter 6 måneder. Så mye ser jeg på TV2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi kabel-tv hjemme, så dette er ikke en aktuell problemstilling der.

Den på hytta har vi bare vanlig dekoder fra Riks-TV uten abonnement, og mister da TV2 fra nyttår. Det er virkelig helt uaktuelt å gjøre noe som helst der for å beholde tv2 der - uansett hvor mange andre kanaler man kan få med for "bare litt mer per måned".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kabel-tv hjemme, så dette er ikke en aktuell problemstilling der.

Den på hytta har vi bare vanlig dekoder fra Riks-TV uten abonnement, og mister da TV2 fra nyttår. Det er virkelig helt uaktuelt å gjøre noe som helst der for å beholde tv2 der - uansett hvor mange andre kanaler man kan få med for "bare litt mer per måned".

Nei det hadde ikke falt meg inn. har ikke sett på Tv2 på 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kabel-tv hjemme, så dette er ikke en aktuell problemstilling der.

Den på hytta har vi bare vanlig dekoder fra Riks-TV uten abonnement, og mister da TV2 fra nyttår. Det er virkelig helt uaktuelt å gjøre noe som helst der for å beholde tv2 der - uansett hvor mange andre kanaler man kan få med for "bare litt mer per måned".

Det havnet litt feil ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dum på tv-ting

Må man betale dersom borettslaget har kabeltv? Dersom GET er kabeltv da? Kan ikke sånne ting.

Har elendig med penger og dyrt nok for NRK og det er jo snakk om å øke lisensen pga melodi grand prix- vet ikke om det er kommet en endelig avgjørelse ang. det.

Ser ikke så mye på tv, men greit å ha muligheten til NRK og TV2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seigdamer

Må man betale dersom borettslaget har kabeltv? Dersom GET er kabeltv da? Kan ikke sånne ting.

Har elendig med penger og dyrt nok for NRK og det er jo snakk om å øke lisensen pga melodi grand prix- vet ikke om det er kommet en endelig avgjørelse ang. det.

Ser ikke så mye på tv, men greit å ha muligheten til NRK og TV2

Det gjelder kun Riks-tv, så du slipper unna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...