Gjest best wishes 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 noen i familien er på vei dit nå. Jeg hørte at det tok like lang tid som til Thailand. Men kan det stemme? Singapore ligger jo lengre øst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det spørs jo på flyselskap og stopp, men med Singapore Air tar det 11-12 timer direkte fra København, tror jeg. Så vidt jeg husker tar det ca. 10 timer fra København til Bangogk. Du kan finne ut nøyaktige flytider ved å søke på de ulike flyselskapene eller på f.eks. gotogate.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) 5 249 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det spørs jo på flyselskap og stopp, men med Singapore Air tar det 11-12 timer direkte fra København, tror jeg. Så vidt jeg husker tar det ca. 10 timer fra København til Bangogk. Du kan finne ut nøyaktige flytider ved å søke på de ulike flyselskapene eller på f.eks. gotogate.no Nei, det tar 13 timer fra København 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) 5 249 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 13 timer fra København 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nei, det tar 13 timer fra København ok! Burde kanskje tatt meg bryet med å sjekke før jeg skrev noe, men trodde jeg husket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) 5 249 0 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 ok! Burde kanskje tatt meg bryet med å sjekke før jeg skrev noe, men trodde jeg husket. ) Vi har flydd dit to ganger, så jeg husker det veldig godt.. 13 laaaaaange timer.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 ) Vi har flydd dit to ganger, så jeg husker det veldig godt.. 13 laaaaaange timer.. Jeg har ikke flydd der selv - mente bare å ha hørt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.