Gå til innhold

bekymret

Anbefalte innlegg

Jeg har i 3 måneder hatt ubehag og svie under begge armene og i lysken. Det stråler nedover i begge brystene og ca 10 cm nedover på innsiden av armene. Det er veldig plagsomt. Har også fått noen små kviselignende knopper på begge brystvortene. Har vært hos lege, men han kunne ikke finne ut hva det var. Tok masse blodprøver som var iorden. Og han sa også at lymfekjertlene ikke var hovne.

Jeg tenker masse på om dette kan ha noe med kreft å gjøre? Kan det være f eks brystkreft som har spredt seg til lymfene? eller ville de da blitt store? Og ville jeg da vært i dårlig form ellers?

Har du ellers noe forslag til hva dette kan komme av? Stress?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33749-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Smerter ikke et typisk tegn ved brystkreft - spesielt ikke når smertene foreligger i begge armer.

Knoppene på brystvortene kan være normal talgkjertler.

Ettersom jeg ikke kan vurdere symptomene dine med sikkerhet pr. brev, foreslår jeg at du spør legen din om han har utelukket kreft som forklaring på dine plager. Det vil jeg tro at han har gjort, men han er naturligvis den nærmeste til å svare på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33749-bekymret/#findComment-130987
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...