Gå til innhold

NHD: Vil ha din mening...


signaturløs

Anbefalte innlegg

om slik du oppfatter meg... Ja, jeg vet jeg ved å spørre om det har mye til felles med to andre her inne, som t.o.m er "kjendiser" på dol.

Men lurer så på om jeg er normal eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg kan dessvere ikke svare på slike spørsmål. DOL har mange brukere og jeg har ikke mulighet til å gi et "oppsamlingssvar" på alle innlegg en bruker har skrevet over tid.

Om en ønsker en slik uttalelse, må en selv ta seg tid til å skrive en god oppsummering.

Generelt kan jeg si at dette er kjennetegn ved friskhet: En føler seg vel selv /har dte stort sett bra, en fungerer bra i forhold til andre personer i parforhold, familie, sosialt og på arbeid/utdanning, samt at en funegerer greit i utdanning eller arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalt og normalt

Jeg kan dessvere ikke svare på slike spørsmål. DOL har mange brukere og jeg har ikke mulighet til å gi et "oppsamlingssvar" på alle innlegg en bruker har skrevet over tid.

Om en ønsker en slik uttalelse, må en selv ta seg tid til å skrive en god oppsummering.

Generelt kan jeg si at dette er kjennetegn ved friskhet: En føler seg vel selv /har dte stort sett bra, en fungerer bra i forhold til andre personer i parforhold, familie, sosialt og på arbeid/utdanning, samt at en funegerer greit i utdanning eller arbeid.

Hvis man fungerer greit på disse punktene,bortsett fra arbeid/utdanning er vel det også et godt tegn?

Når man ikke har klart å fungere tidligere som noe som helst,det er en god begynnelse ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvis man fungerer greit på disse punktene,bortsett fra arbeid/utdanning er vel det også et godt tegn?

Når man ikke har klart å fungere tidligere som noe som helst,det er en god begynnelse ikke sant?

Det virker som om du er i en meget positiv utvikling, men at du har et lite stykke igjen før du er i mål.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalt og normalt

Det virker som om du er i en meget positiv utvikling, men at du har et lite stykke igjen før du er i mål.

Lykke til :-)

Tusen hjertelig takk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessvere ikke svare på slike spørsmål. DOL har mange brukere og jeg har ikke mulighet til å gi et "oppsamlingssvar" på alle innlegg en bruker har skrevet over tid.

Om en ønsker en slik uttalelse, må en selv ta seg tid til å skrive en god oppsummering.

Generelt kan jeg si at dette er kjennetegn ved friskhet: En føler seg vel selv /har dte stort sett bra, en fungerer bra i forhold til andre personer i parforhold, familie, sosialt og på arbeid/utdanning, samt at en funegerer greit i utdanning eller arbeid.

Ok, takk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...