Gå til innhold

Jeg tror sjefen er intr i meg..:(


Gjest nyansatt

Anbefalte innlegg

Gjest nyansatt

Jeg har fått et litt pinlig problem etter at jeg har begynt i ny jobb. Jeg tror nemlig sjefen er intr i meg.. Han oppfører seg veldig merkelig når har er rundt meg, og andre ansatte har også kommentert om det kan være noe. Han er nærmere 60 og gift med voksne barn osv, jeg er 26 og ikke i noe forhold for tiden.. Han har ikke gått "over streken" på noen måte, og jeg har ingen grunn til å tro at han kommer til å prøve seg på noe heller. Problemet er bare at jeg synes det er utrolig ubehagelig! Måten han ser på meg på, og at han studerer meg når jeg holder på med noe.. Det har nesten blitt sånn at jeg gruer meg til å gå på jobb og konstant har en dårlig følelse. Jeg føler jeg aldri kan vite om tilbakemeldingene jeg får er ekte eller om det bare er noe han sier. Og det gjør arbeidsforholdet mellom oss vanskelig også..

Er det noen som har tips til hvordan jeg bør forholde meg til dette? Er det bare noe som må "gå over"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gjort jobben min, vært litt sparsom med smil/oppmuntringer, og håpet at dette med tiden ville gå over.

Skjønner at det er en vanskelig situasjon, må jo liksom være litt hyggelig mot sjefen også samtidig som du passe på at han ikke tar dette som en oppmuntring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slettes ikke sikkert at han er interessert, men han syns kanskje du er en pen ung dame som han blir litt sjarmert av. Ikke legg så mye i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Det er slettes ikke sikkert at han er interessert, men han syns kanskje du er en pen ung dame som han blir litt sjarmert av. Ikke legg så mye i det.

Hvorfor skulle han ikke det? Jeg synes vi skal ta utgangspunkt i det trådstarter faktisk skriver, i stedet for å gi et synsesvar om noe vi ikke har peiling på.

Faktisk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han ikke det? Jeg synes vi skal ta utgangspunkt i det trådstarter faktisk skriver, i stedet for å gi et synsesvar om noe vi ikke har peiling på.

Faktisk. :-)

Dette er DOL...Fullt av synsing. Jeg forbeholder meg retten til å skrive hva jeg mener, tror og syns!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg ville gjort jobben min, vært litt sparsom med smil/oppmuntringer, og håpet at dette med tiden ville gå over.

Skjønner at det er en vanskelig situasjon, må jo liksom være litt hyggelig mot sjefen også samtidig som du passe på at han ikke tar dette som en oppmuntring.

Skriver under denne, jeg.

Ta tiden til hjelp. Når du ikke setter på ved på bålet så dør det nok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste du kan gjøre er å forsøke å ikke legge så mye i det, eller slutte i jobben. En kollega av meg er i samme alder som denne mannen, og er også gift og har barn. Han er ganske flørtende mot meg, og har jeg på en litt utringnet topp er det vanskelig å ha øyekontakt med han ;) Andre kolleager har også lagt merke til dette, og det tulles en del om det på jobben. Jeg bryr meg døyten om det, og ler med. Er bare hyggelig at noen synes en selv er søt :-) Jeg regner ikke med at han faktisk har tenkt til å gå inn for å prøve seg på meg for å si det sånn. Det ville vært noe annet om han var 35år, men når han er 60 så er det jo så uaktuelt at det bare blir morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...