Gå til innhold

Slukk lyset ved inngangsdøra


Gjest Lyset slukket!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Halloween-mamma

Det er vi foreldre som må lære ungene våre dette, og mine har fått klar beskjed. Og det ble respektert.

Selvfølgelig må det være regler som alle følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vi foreldre som må lære ungene våre dette, og mine har fått klar beskjed. Og det ble respektert.

Selvfølgelig må det være regler som alle følger.

Jeg har forlengst lært det her på Dol! Ingen barn igjen i heimen her, men endel rundt omkring. Vi slukker. Eneste her som gjør det, men mange voksne som hviler og blir sure når det ringer på. De har ikke visst om det med lyset på/av.

Og vi klager på at Dol!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halloween-mamma

Jeg har forlengst lært det her på Dol! Ingen barn igjen i heimen her, men endel rundt omkring. Vi slukker. Eneste her som gjør det, men mange voksne som hviler og blir sure når det ringer på. De har ikke visst om det med lyset på/av.

Og vi klager på at Dol!

:)

Voksenopplæring må også til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syke lenge her

Det har jeg lært mine barn, og jeg tror de har tatt det til seg...

Vi slukket lyset utenfor og i gangen, slik at det ble helt mørkt, hadde ikke noe lyst på besøk i dag, vi har vært syke her lenge hele gjengen!

Men mange som ringte på likevel, og da sa de bare "åja, vi trodde ingen var hjemme vi, siden det var så mørkt" *dåååån*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg lært mine barn, og jeg tror de har tatt det til seg...

Vi slukket lyset utenfor og i gangen, slik at det ble helt mørkt, hadde ikke noe lyst på besøk i dag, vi har vært syke her lenge hele gjengen!

Men mange som ringte på likevel, og da sa de bare "åja, vi trodde ingen var hjemme vi, siden det var så mørkt" *dåååån*

Vi slukket også både utelys,lyset i gangen og på kjøkkenet og dro ut kontakten til ringeklokka. Dette ble ikke respektert, ungene sto og dunket på døra til vi lukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både utelys og lyset i gangen var slukket. Jeg er ikke stor fan av halloween, men tenkte mest på treåringen som jeg er sikker på ville blitt redd av diverse ekle utkledninger. Jeg syns ikke det er verdt å skremme mitt eget barn for at fremmede unger skal få gratis snop av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både utelys og lyset i gangen var slukket. Jeg er ikke stor fan av halloween, men tenkte mest på treåringen som jeg er sikker på ville blitt redd av diverse ekle utkledninger. Jeg syns ikke det er verdt å skremme mitt eget barn for at fremmede unger skal få gratis snop av meg.

Glemte å ta med at det ringte på 10-12 ganger og noe hamret på døra i tillegg. Men jeg åpnet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...