Gjest Lyset slukket! 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Om du ikke vil ha besøk av de små rakkerene. I USA er det iallefall sånn, og det blir respektert, men her i Norge går de over lik for å få tak i litt godteri! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584650 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halloween-mamma 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er vi foreldre som må lære ungene våre dette, og mine har fått klar beskjed. Og det ble respektert. Selvfølgelig må det være regler som alle følger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes 1 505 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er vi foreldre som må lære ungene våre dette, og mine har fått klar beskjed. Og det ble respektert. Selvfølgelig må det være regler som alle følger. Jeg har forlengst lært det her på Dol! Ingen barn igjen i heimen her, men endel rundt omkring. Vi slukker. Eneste her som gjør det, men mange voksne som hviler og blir sure når det ringer på. De har ikke visst om det med lyset på/av. Og vi klager på at Dol! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halloween-mamma 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har forlengst lært det her på Dol! Ingen barn igjen i heimen her, men endel rundt omkring. Vi slukker. Eneste her som gjør det, men mange voksne som hviler og blir sure når det ringer på. De har ikke visst om det med lyset på/av. Og vi klager på at Dol! Voksenopplæring må også til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syke lenge her 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det har jeg lært mine barn, og jeg tror de har tatt det til seg... Vi slukket lyset utenfor og i gangen, slik at det ble helt mørkt, hadde ikke noe lyst på besøk i dag, vi har vært syke her lenge hele gjengen! Men mange som ringte på likevel, og da sa de bare "åja, vi trodde ingen var hjemme vi, siden det var så mørkt" *dåååån* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi 1 452 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det har jeg lært mine barn, og jeg tror de har tatt det til seg... Vi slukket lyset utenfor og i gangen, slik at det ble helt mørkt, hadde ikke noe lyst på besøk i dag, vi har vært syke her lenge hele gjengen! Men mange som ringte på likevel, og da sa de bare "åja, vi trodde ingen var hjemme vi, siden det var så mørkt" *dåååån* Vi slukket også både utelys,lyset i gangen og på kjøkkenet og dro ut kontakten til ringeklokka. Dette ble ikke respektert, ungene sto og dunket på døra til vi lukket opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily 9 485 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Både utelys og lyset i gangen var slukket. Jeg er ikke stor fan av halloween, men tenkte mest på treåringen som jeg er sikker på ville blitt redd av diverse ekle utkledninger. Jeg syns ikke det er verdt å skremme mitt eget barn for at fremmede unger skal få gratis snop av meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily 9 485 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Både utelys og lyset i gangen var slukket. Jeg er ikke stor fan av halloween, men tenkte mest på treåringen som jeg er sikker på ville blitt redd av diverse ekle utkledninger. Jeg syns ikke det er verdt å skremme mitt eget barn for at fremmede unger skal få gratis snop av meg. Glemte å ta med at det ringte på 10-12 ganger og noe hamret på døra i tillegg. Men jeg åpnet ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette hadde til og med blitt tatt opp på skolen til snuppa (5. klasse). Og jeg sier det i tillegg. Dette må de jo bare lære seg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.