Gondor Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Er det noen av dere som har hatt så fantastiske naturopplevelser at det må kalles ekstase? Kommunisert med trær og nesten mistet pusten av farveprakten? Følt at havet har ønsket dere velkommen og at hver bølge som har slått innover stranden har vært en melodi sunget bare for dere? Elsket villt fremmede mennesker? Det har jeg. 0 Siter
Gjest okada Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Har vært sånn flere ganger ja. Var nok hypoman, tror jeg. Husker det enda, farvene var utrolig skarpe og vakre, tiden sto stille og jeg hørte absolutt alle lyder. Kunne ønske meg å være sånn bestandig, men medaljen hadde dessverre en bakside.. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vet ikke hva som menes med ekstase, men jeg har hatt så mange flotte naturopplevelser. De fineste fra Norge. Det er spesielt en ting jeg aldri glemmer. Jeg kjørte snøscuter fra Longyearbyen til Barentsburg. Vi tar en pause, slår av motoren og det er ikke en lyd å høre rundt oss. Bare helt stille. Stillheten kombinert med det hvite vakre landskapet og det spesielle lyset er noe av det vakreste jeg har opplevd. Jeg vil aldri glemme det. Hvis jeg noen gang har vært i ekstase pga. en naturopplevelse, må det ha vært da. 0 Siter
Gondor Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Skrevet 31. oktober 2009 Har vært sånn flere ganger ja. Var nok hypoman, tror jeg. Husker det enda, farvene var utrolig skarpe og vakre, tiden sto stille og jeg hørte absolutt alle lyder. Kunne ønske meg å være sånn bestandig, men medaljen hadde dessverre en bakside.. Søren og. Skulle ønske man fikk det ene og ikke det andre. 0 Siter
FGT Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Ja da er du sikkert ikke deprimert i hvertsfall 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Det er da man begynner å innse at alle/alt i Universet er sammensveiset ;-) 0 Siter
pille2 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Jeg opplevde begge deler....både naturens farveprakt, eller mangel på sådan (snø)....og elsket med et mennesk til det ble ekstatisk... Men det var den gang da.. Må presisere at det var utendørs, ikke noe tull. Hørte at Jørn Hoel gikk ut og sa at han aldri hadde elsket i sneen...men for ei pingle, det er fantastisk!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.