sportyjente 26 105 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei :-) Kan psykiateren min henvise meg til psykomotorisk fysioterapi? eller er det fastlegens oppgåve? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psykojenta 966 29 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vet ikke hvem sin oppgave det egentlig er - trur det er behandler. Det var i alle fall behandler på VOP som henviste meg til en sånn fysioterapeut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria 2 752 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ut fra det jeg leser på nettet er det legen som skal henvise deg, men jeg ville tro at psykiateren også kan gjøre det. Jeg fikk det via psykiatrien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Psykiateren din kan henvise deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er legen som henviser til fysioterapi, enten det er psykomotorisk eller ikke. Psykiatere er jo lege i bunn, så derfor har de vel muligheten. Vet at psykiatere henviser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.