Gå til innhold

Hvordan få Facebook på bokmål?

Gjest best wishes
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes

Jeg har plutselig fått Facebook på nynorsk, og det irriterer meg veldig. jeg har ikke lenge venner men vener og jeg er "utan fast følge."

Hvordan få den tilbake til bokmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

puttelulle

Hei!

Helt nederst på profil-sida, til venstre, står det norsk (nynorsk). Klikk på den, og det kommer opp en hel haug med språk å velge i... Der finner du også norsk (bokmål).

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Hei!

Helt nederst på profil-sida, til venstre, står det norsk (nynorsk). Klikk på den, og det kommer opp en hel haug med språk å velge i... Der finner du også norsk (bokmål).

Lykke til!!!

Tusen takk, det er en lettelse å få den tilbake til bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elsker nynorsk

Hei!

Lykke til!!!

Takk for tipset! Jeg snakker bokmål selv, men jammen vil jeg ha fjesboken min på nynorsk gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

Takk for tipset! Jeg snakker bokmål selv, men jammen vil jeg ha fjesboken min på nynorsk gitt!

''Jeg snakker bokmål selv, men jammen vil jeg ha fjesboken min på nynorsk gitt!''

Selvfølgelig. Det vil vi vel alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

''fjesboken min på nynorsk gitt''

"Andletsboka" blir det da. Eventuelt "Tryneboka". Skal det være så skal det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...