Gjest best wishes 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har plutselig fått Facebook på nynorsk, og det irriterer meg veldig. jeg har ikke lenge venner men vener og jeg er "utan fast følge." Hvordan få den tilbake til bokmål? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle 1 012 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei! Helt nederst på profil-sida, til venstre, står det norsk (nynorsk). Klikk på den, og det kommer opp en hel haug med språk å velge i... Der finner du også norsk (bokmål). Lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei! Helt nederst på profil-sida, til venstre, står det norsk (nynorsk). Klikk på den, og det kommer opp en hel haug med språk å velge i... Der finner du også norsk (bokmål). Lykke til!!! Tusen takk, det er en lettelse å få den tilbake til bokmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elsker nynorsk 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei! Helt nederst på profil-sida, til venstre, står det norsk (nynorsk). Klikk på den, og det kommer opp en hel haug med språk å velge i... Der finner du også norsk (bokmål). Lykke til!!! Takk for tipset! Jeg snakker bokmål selv, men jammen vil jeg ha fjesboken min på nynorsk gitt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudolén 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takk for tipset! Jeg snakker bokmål selv, men jammen vil jeg ha fjesboken min på nynorsk gitt! ''Jeg snakker bokmål selv, men jammen vil jeg ha fjesboken min på nynorsk gitt!'' Selvfølgelig. Det vil vi vel alle! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takk for tipset! Jeg snakker bokmål selv, men jammen vil jeg ha fjesboken min på nynorsk gitt! ''fjesboken min på nynorsk gitt'' "Andletsboka" blir det da. Eventuelt "Tryneboka". Skal det være så skal det være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.