Gjest Takk for svar!! 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei. Jeg har sett noen som har et dritkult skjerf. Det er gammelrosa, og i endene er det små kuler. Noen som fatter? Hvor selges dette? Jeg haddde blitt sååå glad om noen visste hva jeg mener? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har jeg sett noe slikt i vinduet til Accessorize idet jeg har hastet forbi, montro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Takk for svar!! 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har jeg sett noe slikt i vinduet til Accessorize idet jeg har hastet forbi, montro? Ååå, det kan være! Takk! Skal sjekke det!. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er ganske mange butikker som har solgt sånne skjerf. Vila og Vero Moda bl.a. Men dette var i våres så jeg er litt redd du kommer til å slite med å finne et slikt skjerf nå:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.