Gjest trenger utredning 0 0 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg trenger en skikkelig utredning for å få rett behandling, men DPS vil ikke ta meg inn. Hva gjør jeg? Kan utredning gjøres av en privat psykolog? Hvordan går jeg fram for eventuelt å få utredning hos DPS. De forstår ikke at jeg trenger det til tross for gjentatte episoder med depresjon og ingen skikkelig utredning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Psykologer kan (bør kunne) gjøre diagnostiske utredninger. For å komme til DPS må du søkes av fastelegen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger utredning 0 0 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Psykologer kan (bør kunne) gjøre diagnostiske utredninger. For å komme til DPS må du søkes av fastelegen din. Fastlegen har forsøkt, men jeg blir avvist av DPS her i Oslo. Dessuten tror jeg ikke fastlegen helt forstår alvoret. Kan psykiatrisk sykepleier henvise til dps? Jeg har gått med dette i årevis nå og trenger en skikkelig utredning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fastlegen har forsøkt, men jeg blir avvist av DPS her i Oslo. Dessuten tror jeg ikke fastlegen helt forstår alvoret. Kan psykiatrisk sykepleier henvise til dps? Jeg har gått med dette i årevis nå og trenger en skikkelig utredning. Psykiatrisk sykepleier kan ikke henvise til DPS. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.